Opis
Dla kogo
Szkolenie zostało przygotowane z myślą o menedżerach zarządzających zróżnicowanymi zespołami pracowników. Wiedza i umiejętności pozyskane podczas warsztatu pozwolą na rozwój kompetencji menedżerskich oraz dopasowanie stylu zarządzania do specyfiki zespołu oraz typu pracownika.
Główne cele szkolenia
Część I
- poznanie swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju w obszarze zarządzania ludźmi
- nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się menedżera z zespołem
- przyswojenie wiedzy na temat najważniejszych kompetencji menedżerskich
- omówienie najskuteczniejszych metod zarządzania zespołem w zależności od sytuacji zespołu oraz typu pracownika
Część II
- omówienie najskuteczniejszych metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu zespołem
- przedstawienie zachowań manipulacyjnych wobec szefa, zdarzających się pracownikom (na przykładzie Trójkąta Karpmana)
- zapoznanie z jednym z najskuteczniejszych sposobów budowania efektywnych zespołów
- uświadomienie sobie siły dobrego zespołu – efekt synergii
- nabycie umiejętności efektywnego wyznaczanie i rozliczania celów
Duży nacisk zostanie położony na zapoznanie uczestników ze sprawdzonymi metodami zarządzania zespołem, pozwalającymi na ich wdrożenie w pracy bezpośrednio po szkoleniu.
Adrianna, Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej –
Trenerzy byli świetnie przygotowani do zajęć. W sposób ciekawy przedstawili temat szkolenia, potrafią genialnie zaktywizować uczestników.
Katarzyna, Podinspektor –
Ciekawie prowadzone wykłady, dużo dowiedziałam się na temat siebie, jaki mam charakter oraz jak dobrze zarządzać czasem. Szkolenie było przygotowane w sposób staranny, dokładny i wyczerpujący.
Monika, Podinspektor –
Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy, nie tylko suche fakty ale i praca w grupie. Osoby szkolące przygotowane bardzo sumiennie, konkretne i ciekawe. Informacje przekazywane w sposób luźny zachęcający do wypowiadania się.
Paweł, Referent –
Przykłady z życia, poczucie humoru, świetne formy aktywizacji stosowane przez szkolących.
Aleksandra, Dyrektor –
Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Temat został potraktowany bardzo szeroko, wielowątkowo, w sposób wyczerpujący.
Bardzo dobrze oceniam aspekt komunikacji w zespole.
Magdalena, Współwłaściciel Firmy –
Szkolenie dało mi szersze spojrzenie na problem kontaktów międzyludzkich, postrzeganie zespołu jako oddzielnie funkcjonujących osób. Jestem bardzo zadowolona. Dziękuję.
Mariusz, Współwłaściciel Firmy –
Bardzo pozytywnie, nowa wiedza oraz nowe spojrzenie na problemy.
Małgorzata, Prezes –
Bardzo dobrze, dużo informacji.
Dariusz, Kierownik ds. Kontroli Jakości –
Szkolenie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Szczególnie informacje, które mogę wykorzystać w przyszłości w kontakcie z innymi ludźmi.
Tomasz, PR Manager –
Ciekawie, merytorycznie, praktyczne przykłady.
Katarzyna, Dyrektor Oddziału –
Szkolenie oceniam bardzo dobrze, podobało mi się, że mogę wyciągnąć wnioski, co robię źle, ale również upewniło mnie w tym, że wiele rzeczy w pracy robię dobrze
Milena, Dyrektor Oddziału –
Szkolenie na wysokim poziomie, podoba mi się bezpośredniość prowadzących we wskazywaniu rzeczy pozytywnych i negatywnych, chwalenie a nie karcenie.
Co możecie zrobić, żeby zwiększyć moją satysfakcję? Częściej odwiedzać, spotkania z Państwem motywują do refleksji nad sobą samym zarówno jako człowieka jak i pracownika
Maciej, Prezes Zarządu –
Relacje, spokój, nakręcanie ludzi do udziału
Małgorzata, Główna Księgowa –
Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Całość szkolenia prowadzona profesjonalnie. Super atmosfera
Ilona, Dyrektor Oddziału –
Przez szkolenia potrafimy się lepiej komunikować i dopasować rozmowę do klienta czy pracownika. Nic nie zmieniajcie, jak już wcześniej pisałam jesteście świetni, komunikatywni i macie ogromną wiedzę i doświadczenie
Alicja, Wiceprezes Zarządu –
Ciekawe, profesjonalne, przydatne