Szkolenie - zarządzanie zespołem, zarządzanie ludźmi - sprawdź, co mamy w ofercie
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl

Zarządzanie i przywództwo – jak być skutecznym menedżerem i liderem

Zarządzanie i przywództwo – jak być skutecznym menedżerem i liderem

749.00 

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 15 ocen klientów
(16 opinii klienta)

Opis

Dla kogo

Szkolenie zostało przygotowane z myślą o menedżerach zarządzających zróżnicowanymi zespołami pracowników. Wiedza i umiejętności pozyskane podczas warsztatu pozwolą na rozwój kompetencji menedżerskich oraz dopasowanie stylu zarządzania do specyfiki zespołu oraz typu pracownika.

Główne cele szkolenia

Część I

  • poznanie swoich mocnych stron oraz obszarów do rozwoju w obszarze zarządzania ludźmi
  • nabycie umiejętności efektywnego komunikowania się menedżera z zespołem
  • przyswojenie wiedzy na temat najważniejszych kompetencji menedżerskich
  • omówienie najskuteczniejszych metod zarządzania zespołem w zależności od sytuacji zespołu oraz typu pracownika

Część II

  • omówienie najskuteczniejszych metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu zespołem
  • przedstawienie zachowań manipulacyjnych wobec szefa, zdarzających się pracownikom (na przykładzie Trójkąta Karpmana)
  • zapoznanie z jednym z najskuteczniejszych sposobów budowania efektywnych zespołów
  • uświadomienie sobie siły dobrego zespołu – efekt synergii
  • nabycie umiejętności efektywnego wyznaczanie i rozliczania celów

Duży nacisk zostanie położony na zapoznanie uczestników ze sprawdzonymi metodami zarządzania zespołem, pozwalającymi na ich wdrożenie w pracy bezpośrednio po szkoleniu.

Elementy szkolenia

Część I

  1.  Ja jako lider i menedżer
    • Autodiagnoza własnego stylu zarządzania ludźmi
    • Style zarządzania funkcjonujące na rynku. Kiedy sięgnąć po każdy z nich?
    • Jak zbudować wizerunek profesjonalnego menedżera i lidera?
  2. Kluczowe kompetencje menedżerskie
    • Skuteczne motywowanie a satysfakcja zespołu
    • Złote zasady delegowania
    • Informacja zwrotna – jak zmieniać i kształtować pożądane zachowania i postawy członków zespołu?
    • Efektywna komunikacja z zespołem
    • Asertywność w pracy z ludźmi
  3. Przywództwo sytuacyjne K.Blancharda. Jak zarządzać zespołem, aby działał sprawnie i osiągał oczekiwane wyniki przy zachowaniu zdrowych relacji?

Część II

  1. Trudne sytuacje w zespołach
  • nieformalny lider w zespole – co sprzyja pojawieniu się nieformalnego lidera
  • nieformalny lider a autorytet prawdziwego szefa
  • konflikty w zespole – najczęstsze przyczyny
  • konflikty w zespole – jak im zapobiegać i jak je rozwiązywać?
  • efektywna komunikacja z zespołem – dobre praktyki
  1. Analiza transakcyjna E.Berna
  • Gry psychologiczne – zachowania manipulacyjne pracowników
  • przyczyny zachowań manipulacyjnych
  • jak nie dać się wciągnąć w gry
  1. Budowanie efektywnych zespołów
  • role zespołowe a osobowość
  • typy pracowników wynikające z ich osobowości
  1. Efektywne wyznaczanie celów
  • skuteczne metody wyznaczania celów
  • rozliczanie nałożonych zadań

 

Metody

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja

Dodatkowe informacje

Czas szkolenia: 8 godzin dydaktycznych, 3 przerwy kawowe

W cenie szkolenia serwis kawowy, bogate materiały szkoleniowe oraz certyfikaty dla uczestników.

Trenerzy

Mariusz Białczyk

Wieloletni praktyk biznesu, menedżer, trener i coach. Pomysłodawca i współwłaściciel firmy szkoleniowej. Miał możliwość pracować dla największych korporacji na świecie. Poznał dzięki temu najlepsze praktyki i rozwiązania wypracowane przez organizacje zatrudniające dziesiątki tysięcy osób, sprawdzone zarówno na polskim rynku jak i w innych krajach. Dzięki bliskiej i bezpośredniej współpracy z menedżerami z Wlk.Brytanii, Szwecji, Finlandii, Niemiec i USA świetnie odnajduje się w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Swoją karierę rozpoczynał w 1996 roku od stanowisk specjalistycznych, by z czasem awansować na pozycje średniego i wyższego szczebla menedżerskiego, które zajmuje nieustannie od 2003 roku do dziś. Budował i skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi na poziomach regionalnym i makroregionalnym, osiągając z nimi ponadprzeciętne rezultaty. Realizował to w przyjaznej atmosferze i z szacunkiem dla każdego współpracownika. Współpracował z takimi markami jak Ikea Group, Apator, Eurocash&Carry, Vorwerk i wieloma innymi. Uwielbia się uczyć a następnie dzielić się tą wiedzą z innymi. Wiedzę zdobywał u takich trenerów jak Blair Singer, T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Robert Riopel, Alex Mandossian czy Mariusz Szuba. Jest absolwentem elitarnego międzynarodowego cyklu szkoleń biznesowych Quantum Leap, w tym londyńskiego programu Train The Trainer organizowanych przez międzynarodową grupę szkoleniową Peak Potentials. Dzięki posiadanej energii, poczuciu humoru i wrodzonej charyzmie potrafi szybko zbudować bardzo dobrą relację z grupą. Absolwent Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie interesuje się rozwojem osobistym, fantastyką i sportem. Kocha podróże, ludzi, labradory i czas spędzany z najbliższymi. Nieustannie zadziwiony paradoksem: „Ludzie oczekują zmian, sami nie zmieniając niczego” i dodaje: „Jeśli chcesz coś zmienić, to… musisz coś zmienić”

Izabela Białczyk

Skutecznie zarządzała kluczowymi projektami z obszaru HR realizowanymi na rzecz największych koncernów międzynarodowych funkcjonujących w Polsce. Doradzała bankom, firmom z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, firmom informatycznym i produkcyjnym o różnych profilach. Pracowała zarówno z managementem polskim jak i przedstawicielami zagranicznych właścicieli firm zdobywając unikalne kompetencje związane ze zrozumieniem sposobu pracy reprezentantów różnych kultur.

W realizacji polityki HR zawsze skoncentrowana na dbaniu o dobro i wizerunek klienta przy zachowaniu szacunku dla jego pracowników. Jej doświadczenia i obszary specjalizacji dotyczą takich działań jak: rekrutacja, szkolenia, zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji, planowanie ścieżek karier, projektowanie systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, PR wewnętrzny, doradztwo na rzecz zarządów i kadry kierowniczej, ocena kompetencji pracowników, projektowanie systemów AC/DC, outplacement indywidualny i grupowy. Bardzo ceni sobie rozwój osobisty i poświęca mu każdą wolną chwilę. Uczestniczyła w licznych szkoleniach w tym prowadzonych przez takie osoby i firmy jak T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Mariusz Szuba, generał Roman Polko, Sandler Training Polska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie szczęśliwa mama i żona, czująca, że wreszcie znalazła się we właściwym miejscu i otoczeniu. Kocha dobrą literaturę i podróże. Jej motto życiowe to maksyma: „Cokolwiek robisz, rób to najlepiej, jak potrafisz”.

16 opinii dla Zarządzanie i przywództwo – jak być skutecznym menedżerem i liderem

  1. Oceniony 5 na 5.

    Adrianna, Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej

    Trenerzy byli świetnie przygotowani do zajęć. W sposób ciekawy przedstawili temat szkolenia, potrafią genialnie zaktywizować uczestników.

  2. Katarzyna, Podinspektor

    Ciekawie prowadzone wykłady, dużo dowiedziałam się na temat siebie, jaki mam charakter oraz jak dobrze zarządzać czasem. Szkolenie było przygotowane w sposób staranny, dokładny i wyczerpujący.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Monika, Podinspektor

    Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy, nie tylko suche fakty ale i praca w grupie. Osoby szkolące przygotowane bardzo sumiennie, konkretne i ciekawe. Informacje przekazywane w sposób luźny zachęcający do wypowiadania się.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Paweł, Referent

    Przykłady z życia, poczucie humoru, świetne formy aktywizacji stosowane przez szkolących.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Aleksandra, Dyrektor

    Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Temat został potraktowany bardzo szeroko, wielowątkowo, w sposób wyczerpujący.
    Bardzo dobrze oceniam aspekt komunikacji w zespole.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Magdalena, Współwłaściciel Firmy

    Szkolenie dało mi szersze spojrzenie na problem kontaktów międzyludzkich, postrzeganie zespołu jako oddzielnie funkcjonujących osób. Jestem bardzo zadowolona. Dziękuję.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Mariusz, Współwłaściciel Firmy

    Bardzo pozytywnie, nowa wiedza oraz nowe spojrzenie na problemy.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata, Prezes

    Bardzo dobrze, dużo informacji.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Dariusz, Kierownik ds. Kontroli Jakości

    Szkolenie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Szczególnie informacje, które mogę wykorzystać w przyszłości w kontakcie z innymi ludźmi.

  10. Oceniony 5 na 5.

    Tomasz, PR Manager

    Ciekawie, merytorycznie, praktyczne przykłady.

  11. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Dyrektor Oddziału

    Szkolenie oceniam bardzo dobrze, podobało mi się, że mogę wyciągnąć wnioski, co robię źle, ale również upewniło mnie w tym, że wiele rzeczy w pracy robię dobrze

  12. Oceniony 5 na 5.

    Milena, Dyrektor Oddziału

    Szkolenie na wysokim poziomie, podoba mi się bezpośredniość prowadzących we wskazywaniu rzeczy pozytywnych i negatywnych, chwalenie a nie karcenie.
    Co możecie zrobić, żeby zwiększyć moją satysfakcję? Częściej odwiedzać, spotkania z Państwem motywują do refleksji nad sobą samym zarówno jako człowieka jak i pracownika

  13. Oceniony 5 na 5.

    Maciej, Prezes Zarządu

    Relacje, spokój, nakręcanie ludzi do udziału

  14. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata, Główna Księgowa

    Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Całość szkolenia prowadzona profesjonalnie. Super atmosfera

  15. Oceniony 5 na 5.

    Ilona, Dyrektor Oddziału

    Przez szkolenia potrafimy się lepiej komunikować i dopasować rozmowę do klienta czy pracownika. Nic nie zmieniajcie, jak już wcześniej pisałam jesteście świetni, komunikatywni i macie ogromną wiedzę i doświadczenie

  16. Oceniony 5 na 5.

    Alicja, Wiceprezes Zarządu

    Ciekawe, profesjonalne, przydatne

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *