Opinie uczestników - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl

Opinie uczestników

Opinie uczestników 2018-09-28T20:02:02+01:00
Profesjonalnie prowadzone szkolenie, praktyczne informacje, przykłady własnych doświadczeń, wysoka jakość, zaangażowani prowadzący, elastyczność w prowadzeniu- zakres, uwzględnianie  potrzeb uczestników.
Grzegorz, Dyrektor Zespołu Wsparcia Sprzedaży, uczestnik szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Przemili i kompetentni prowadzący :). Moja wiedza została pogłębiona i usystematyzowana. Mnóstwo przykładów ćwiczeń, wykresów, pracy zespołowej.

Anna, Inspektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Bardzo przystępna forma szkolenia, wartościowe zadania grupowe i samodzielne, dobra komunikacja z trenerami. Wysoka jakość przekazanych informacji (merytoryczna), wiele podpowiedzi, jak działać, aby skutecznie zarządzać sobą w czasie.

Violetta, Dyrektor ds. Klienta Indywidualnego, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Przez zabawę do wiedzy. Najlepszy efekt. Bardzo pozytywnie oceniam zawartość merytoryczną i umiejętność zintegrowania grupy.

Jarosław, Referent, uczestnik szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Pełny profesjonalizm, bardzo dobra zawartość merytoryczna szkolenia, otwartość i dostosowanie do potrzeb uczestników.

Bożena, Dyrektor Regionu, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Profesjonalizm, wiedza poparta doświadczeniem, co w efekcie przełożyło się na dynamiczny, ciekawy sposób prowadzenia warsztatów. Możliwość aktywnego udziału, kształtowanie jego przebiegu poprzez możliwość zadawania pytań.

Danuta, Dyrektor Zespołu Oceny Ryzyka i Monitoringu, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Trenerzy doskonale wiedzą, o czym mówią.  Merytoryka na bardzo wysokim poziomie, otwartość, luźna atmosfera, interesujące ćwiczenia, ciekawe przykłady, obszerne materiały.

Sposób prowadzenia szkolenia ani przez chwilę nie sprawił,  że czułam się zmęczona. Czuję niedosyt 🙂

Eliza, Asystentka Dyrektora Generalnego, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Wiedza przydatna do stosowania na co dzień w miejscu pracy, w domu i codziennych relacjach. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne prowadzących

Karol, Pełnomocnik ds. Współpracy z organizacjami pozarządowymi i młodzieżą, uczestnik szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Szkolenie pomimo trwania 7 godzin szybko minęło. Tematyka była związana z życiem codziennym, dlatego szkolenie nie było nudne. Podobała mi się możliwość aktywnego udziału w szkoleniu, liczne przykłady z życia

Patrycja, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Komunikatywność, techniki angażujące grupę do działania, sposób prowadzenia szkolenia, łączenie wiedzy merytorycznej z doświadczeniami

Aleksandra, uczestniczka szkolenia Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Dużo ciekawej wiedzy. Aktywne prowadzenie. Dobre interakcje z uczestnikami. Dobra atmosfera i przygotowanie merytoryczne trenerów. Dużo przykładów z życia.

Paweł, Referent, uczestnik szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Bardzo dobre, ciekawe szkolenie angażujące uczestników. Angażowanie każdej z osób. Bardzo dobra komunikacja z uczestnikami podczas szkolenia

Emilia, Asystentka, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Umiejętność wskazania adekwatnych przykładów, sporo trafnych uwag, pozornie tylko drobnych a istotnych

Sławomir, uczestnik szkolenia Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Mnóstwo praktycznych przykładów, szkolenie w pełni wyczerpało wszystkie zagadnienia.

Oliwia, uczestniczka szkolenia Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Żywiołowość i przekazywanie wiedzy w sposób bardzo praktyczny. Przygotowanie trenerów na bardzo wysokim poziomie. Bardzo obszerne materiały, bardzo ciekawe prezentacje

Małgorzata, Kierownik Zespołu Obsługi Biura Zarządu, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Szkolenie ciekawe, duża wartość merytoryczna. Przyda się we wprowadzaniu postaw asertywnych w życie

Grzegorz, uczestnik szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Ciekawe szkolenie przeprowadzone w luźnym klimacie. Na każde pytanie były wyczerpujące odpowiedzi, przykłady z życia

Łukasz, uczestnik szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
Jestem zbudowany tymi zajęciami. Zakładałem pozorność szkolenia i mile się rozczarowałem. Szkolący są kompetentni, uniwersalnie wykształceni, mają duże doświadczenia. Można czerpać od nich wiele mądrości. Bardzo im dziękuję – to miód na moją duszę.
Krzysztof, Kierownik Oddziału, uczestnik szkolenia Wystąpienia publiczne
Oboje trenerzy mają bardzo dobry kontakt z uczestnikami, a co najważniejsze są świetnie przygotowani. Szkolenie zawierało treści merytoryczne, lecz pozwalało również podejść do tematu w sposób praktyczny. Każda osoba miała okazje sprawdzić swoje umiejętności, wskazywano na mocne strony wystąpień, co jest niezwykle inspirujące.
Agnieszka, Rzecznik Prasowy, uczestniczka szkolenia Wystąpienia publiczne
Szkolenie było świetne, nie miałem okazji jeszcze w takim brać udziału. Żadnych minusów! Same plusy! Doświadczenie prowadzących, wiedza poparta badaniami, miłe usposobienie prowadzących. Pasja! – Miło jest obserwować ludzi, którzy robią to co kochają, w tak fajny sposób.
Sławomir, Kierownik Oddziału, uczestnik szkolenia Wystąpienia Publiczne
Bardzo podobały mi się wystąpienia nas wszystkich „przed publicznością”. Mogliśmy sami zobaczyć jak robią to inni i podyskutować co było dobre, a co złe. Świetny pomysł, że otrzymamy nagrania później wraz z radami, co eliminować, co poprawić.
Elżbieta, Kierownik Działu Jakości, uczestniczka szkolenia Wystąpienia publiczne
Sposób prowadzenia szkolenia świetny, dużo przykładów z życia, slajdy, zdjęcia. Możliwość nie tylko słuchania, ale i czynnego brania udziału. Nie czułam się anonimowa. Chociaż jestem ostrożna, zazwyczaj mam opory przed wystąpieniami publicznymi – a dziś nie czułam zawstydzenia.
Monika, Młodszy specjalista, uczestniczka szkolenia Wystąpienia publiczne
Profesjonalnie przygotowane. Przekazanie dużej ilości materiału. Uporządkowanie rzeczy znanych i przekazanie nowej wiedzy w ciekawy sposób.
Anna, uczestniczka szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Wysoki poziom przygotowania. Wiedza i odpowiedzi nie tylko z materiału szkoleniowego. Świetna atmosfera, sposób prowadzenia, super kontakt prowadzących z uczestnikami szkolenia.
Ela, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Doświadczenie, duża wiedza, dobry podział ról podczas szkolenia. Najbardziej podobały mi się części ściśle związane z zasadami savoir vivre.
Maciej, Szef Działu Realizacji, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Trenerzy przygotowani na bardzo dobrym poziomie, dużo przykładów. Bardzo miła i luźna atmosfera w trakcie szkolenia. Wysoki poziom merytoryczny przygotowanej treści.
Marcin, Koordynator Zespołu, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Bardzo profesjonalni trenerzy. Niezwykle otwarci. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest to, że jest Was dwoje i szybko przechodzicie z jednego do kolejnego tematu. W pamięci zostanie mi nagrany filmik ze scenką z restauracji ze względu na interaktywny charakter materiałów.
Anna, Kierownik, uczestniczka szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Duża otwartość prowadzących oraz współpraca z grupą, ogromne zaangażowanie! Trenerzy nastawieni na uczestników. Szeroki zakres merytoryczny szkolenia.
Grzegorz, Kierownik Działu, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Bardzo dużo konkretnych informacji, pozytywny przekaz, energia, konkretne techniki, które można wykorzystać.
Magda, Pracownik biurowy, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Widać wysoki poziom wiedzy prowadzącego. Umiejętne przekazywanie informacji słuchaczom. Tematyka, która jest przydatna dla nas w pracy. Badanie potrzeb.
Marcin, Doradca Klienta, uczestnik szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Szkolenie bardzo ciekawe, fajne podsumowanie rozmowy sprzedażowej z klientem. Dobry kontakt trenera z grupą. Najbardziej podobało mi się pokonywanie obiekcji klienta oraz badanie jego potrzeb.
Beata, Doradca Klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Po raz pierwszy uczestniczyłam w takim szkoleniu i byłam mile zaskoczona techniką jego prowadzenia.
Jolanta, Sprzedawca, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Bardzo dziękujemy za wszystkie informacje, które dzięki energicznemu przekazaniu na konkretnych przykładach z życia na długo zostaną w pamięci i pomogą w dalszej pracy.
Karolina, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Trenerzy bardzo profesjonalni, mają świetny kontakt z osobami szkolonymi. Podobała mi się swobodna atmosfera oraz partnerskie relacje.
Monika, Opiekun Klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Prowadzący w pełni przygotowani, potrafiący przekazać wiedzę nam niezbędną. Sposób prowadzenia szkolenia profesjonalny ale na luzie.
Joanna, Młodszy Specjalista ds. obsługi, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Przygotowane na 5+ ? Ciekawa formuła, czas przeleciał jak błyskawica! Zero nudy! SUPER!
Anna, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Trenerzy kompetentni, ich sposób prowadzenia szkolenia rewelacyjny na podstawie przykładów z życia wziętych.
Anna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Bardzo dobre, ciekawe i motywujące szkolenie. Z nowym spojrzeniem na klienta i jego typy.
Katarzyna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Było merytorycznie, teoria i praktyka równomiernie. Wiele kwestii, na które wcześniej nie zwracałam uwagi.
Magdalena, Naczelnik, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Otwartość uczestników i otwartość prowadzących ?. Możliwość poznania osobowości i zrozumienia postaw innych w codziennej pracy.
Janina, Dyrektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie było bardzo rzeczowe, zawarte w nim informacje wiele uczą i z pewnością pomogą rozwiązać wiele różnych problemów w kontaktach z ludźmi, którzy mają inną osobowość i sposób bycia niż ja.
Martyna, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie jak najbardziej spełniło moje oczekiwania. Najbardziej spodobał mi się sposób przekazu informacji – jasny i prosty, który najlepiej dotarł do wszystkich uczestników. Duży plus za żywiołowość oraz otwartość ?
Karolina, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Pozytywnie oceniam to szkolenie. Pokazało, że komunikacja może rozwiązać problemy. Nauczyło określać osobowość drugiej strony. Przez to jak się komunikujemy tak nas druga strona odbiera.
Luiza, Specjalista, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Oceniam szkolenie bardzo pozytywnie. Bardzo mili, profesjonalni prowadzący. Bardzo przydatne, życiowe treści – oby udało się wprowadzić w pracy, np.: asertywność i pewność siebie.
Marta, Młodszy specjalista, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie było dla mnie bardzo interesujące. Dowiedziałam się wielu rzeczy na temat innych ludzi, ale również o samej sobie. Widzę pewne rozwiązania swoich problemów.
Iwona, Asystent ds. organizacji, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie w miłej atmosferze. Odpowiednie warunki lokalowe. Szkolenie bardzo merytoryczne. Wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób.
Ola, Pomoc techniczna, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Oceniam bardzo pozytywnie. Uświadomiło wiele aspektów dobrej komunikacji, które są stosowane w sposób intuicyjny, a po szkoleniu będą mogły być wykorzystane w sposób uporządkowany i przemyślany.
Danuta, Dyrektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Bezpośredniość w kontakcie ze szkolącymi. Sposób w jaki prowadzą szkolenie, angażując grupę i cały czas motywując nas do myślenia bardzo dobry. Dobra energia i dużo pozytywnych emocji!
Renata, Dyrektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie super, podobała mi się zarówno forma jak i treść. Świetny poziom przygotowania osób prowadzących. Tak trzymajcie dalej!!!
Katarzyna, Specjalista ds. ryzyka, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie bardzo ciekawe, dowiedziałam się cennych informacji o sobie, jak również, jak postrzegają mnie inni. Akceptacja „inności”. Atmosfera – swobodna forma wypowiedzi.
Aneta, Specjalista ds. monitoringu, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Trenerzy byli świetnie przygotowani do zajęć. W sposób ciekawy przedstawili temat szkolenia, potrafią genialnie zaktywizować uczestników.
Adrianna, Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej, uczestniczka szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Ciekawie prowadzone wykłady, dużo dowiedziałam się na temat siebie, jaki mam charakter oraz jak dobrze zarządzać czasem. Szkolenie było przygotowane w sposób staranny, dokładny i wyczerpujący.
Katarzyna, Podinspektor, uczestniczka szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy, nie tylko suche fakty ale i praca w grupie. Osoby szkolące przygotowane bardzo sumiennie, konkretne i ciekawe. Informacje przekazywane w sposób luźny zachęcający do wypowiadania się.
Monika, Podinspektor, uczestniczka szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Przykłady z życia, poczucie humoru, świetne formy aktywizacji stosowane przez szkolących.
Paweł, Referent, uczestnik szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Szkolenie było przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Panowała luźna atmosfera a trenerzy wykazali się dużą wiedzą.
Klaudia, Recepcjonistka, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Szkolenie bardzo mi się podobało. Atmosfera była pozytywna, przyjemnie się słuchało. Rozmowa była prowadzona na luzie. Wskazano różne techniki poznawania ludzi i podchodzenia do nich odpowiednio, aby nie spowodować konfliktu.
Alicja, Agent Ochrony, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Szkolenie bardzo mi się podobało. Była bardzo miła atmosfera oraz super przekaz. Jestem zadowolona, gdyż wiele się nauczyłam i chyba też poznałam lepiej siebie. Dziękuję ?
Iwona, Recepcjonistka, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Szkolenie było bardzo profesjonalne oraz bardzo przyjemne. Podejście profesjonalne, co przyczyniło się do jego lepszego odbioru oraz dowiedzenia się wielu ciekawych informacji.
Katarzyna, Operator monitoringu, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Państwa szkolenie uważam, za przeprowadzone w profesjonalny sposób. Żaden ze słuchaczy nie był znudzony. Aktywność grupy uczestniczącej w szkoleniu wskazuje, że obraliście idealną metodę do prowadzenia tego typu zajęć.
Artur, Kierownik, Zleceniodawca i uczestnik szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Wspaniała przygoda i bardzo wartościowe szkolenie, które otworzyło oczy na nas samych i na innych. Teraz nie pozostaje nic innego jak wcielić wszystkie informacje w życie. Dzięki! Było rewelacyjnie!
Monika, Pracownik informacji i promocji, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych