Opinie uczestników - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus

Opinie uczestników

Opinie uczestników 2018-09-28T20:02:02+00:00
Profesjonalnie prowadzone szkolenie, praktyczne informacje, przykłady własnych doświadczeń, wysoka jakość, zaangażowani prowadzący, elastyczność w prowadzeniu- zakres, uwzględnianie  potrzeb uczestników.
Grzegorz, Dyrektor Zespołu Wsparcia Sprzedaży, uczestnik szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Przemili i kompetentni prowadzący :). Moja wiedza została pogłębiona i usystematyzowana. Mnóstwo przykładów ćwiczeń, wykresów, pracy zespołowej.

Anna, Inspektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Bardzo przystępna forma szkolenia, wartościowe zadania grupowe i samodzielne, dobra komunikacja z trenerami. Wysoka jakość przekazanych informacji (merytoryczna), wiele podpowiedzi, jak działać, aby skutecznie zarządzać sobą w czasie.

Violetta, Dyrektor ds. Klienta Indywidualnego, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Przez zabawę do wiedzy. Najlepszy efekt. Bardzo pozytywnie oceniam zawartość merytoryczną i umiejętność zintegrowania grupy.

Jarosław, Referent, uczestnik szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Pełny profesjonalizm, bardzo dobra zawartość merytoryczna szkolenia, otwartość i dostosowanie do potrzeb uczestników.

Bożena, Dyrektor Regionu, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Profesjonalizm, wiedza poparta doświadczeniem, co w efekcie przełożyło się na dynamiczny, ciekawy sposób prowadzenia warsztatów. Możliwość aktywnego udziału, kształtowanie jego przebiegu poprzez możliwość zadawania pytań.

Danuta, Dyrektor Zespołu Oceny Ryzyka i Monitoringu, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie

Trenerzy doskonale wiedzą, o czym mówią.  Merytoryka na bardzo wysokim poziomie, otwartość, luźna atmosfera, interesujące ćwiczenia, ciekawe przykłady, obszerne materiały.

Sposób prowadzenia szkolenia ani przez chwilę nie sprawił,  że czułam się zmęczona. Czuję niedosyt 🙂

Eliza, Asystentka Dyrektora Generalnego, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Wiedza przydatna do stosowania na co dzień w miejscu pracy, w domu i codziennych relacjach. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne prowadzących

Karol, Pełnomocnik ds. Współpracy z organizacjami pozarządowymi i młodzieżą, uczestnik szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Szkolenie pomimo trwania 7 godzin szybko minęło. Tematyka była związana z życiem codziennym, dlatego szkolenie nie było nudne. Podobała mi się możliwość aktywnego udziału w szkoleniu, liczne przykłady z życia

Patrycja, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Komunikatywność, techniki angażujące grupę do działania, sposób prowadzenia szkolenia, łączenie wiedzy merytorycznej z doświadczeniami

Aleksandra, uczestniczka szkolenia Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Dużo ciekawej wiedzy. Aktywne prowadzenie. Dobre interakcje z uczestnikami. Dobra atmosfera i przygotowanie merytoryczne trenerów. Dużo przykładów z życia.

Paweł, Referent, uczestnik szkolenia Komunikacja i obsługa klienta

Bardzo dobre, ciekawe szkolenie angażujące uczestników. Angażowanie każdej z osób. Bardzo dobra komunikacja z uczestnikami podczas szkolenia

Emilia, Asystentka, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Umiejętność wskazania adekwatnych przykładów, sporo trafnych uwag, pozornie tylko drobnych a istotnych

Sławomir, uczestnik szkolenia Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Mnóstwo praktycznych przykładów, szkolenie w pełni wyczerpało wszystkie zagadnienia.

Oliwia, uczestniczka szkolenia Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Żywiołowość i przekazywanie wiedzy w sposób bardzo praktyczny. Przygotowanie trenerów na bardzo wysokim poziomie. Bardzo obszerne materiały, bardzo ciekawe prezentacje

Małgorzata, Kierownik Zespołu Obsługi Biura Zarządu, uczestniczka szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Szkolenie ciekawe, duża wartość merytoryczna. Przyda się we wprowadzaniu postaw asertywnych w życie

Grzegorz, uczestnik szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista

Ciekawe szkolenie przeprowadzone w luźnym klimacie. Na każde pytanie były wyczerpujące odpowiedzi, przykłady z życia

Łukasz, uczestnik szkolenia Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
Jestem zbudowany tymi zajęciami. Zakładałem pozorność szkolenia i mile się rozczarowałem. Szkolący są kompetentni, uniwersalnie wykształceni, mają duże doświadczenia. Można czerpać od nich wiele mądrości. Bardzo im dziękuję – to miód na moją duszę.
Krzysztof, Kierownik Oddziału, uczestnik szkolenia Wystąpienia publiczne
Oboje trenerzy mają bardzo dobry kontakt z uczestnikami, a co najważniejsze są świetnie przygotowani. Szkolenie zawierało treści merytoryczne, lecz pozwalało również podejść do tematu w sposób praktyczny. Każda osoba miała okazje sprawdzić swoje umiejętności, wskazywano na mocne strony wystąpień, co jest niezwykle inspirujące.
Agnieszka, Rzecznik Prasowy, uczestniczka szkolenia Wystąpienia publiczne
Szkolenie było świetne, nie miałem okazji jeszcze w takim brać udziału. Żadnych minusów! Same plusy! Doświadczenie prowadzących, wiedza poparta badaniami, miłe usposobienie prowadzących. Pasja! – Miło jest obserwować ludzi, którzy robią to co kochają, w tak fajny sposób.
Sławomir, Kierownik Oddziału, uczestnik szkolenia Wystąpienia Publiczne
Bardzo podobały mi się wystąpienia nas wszystkich „przed publicznością”. Mogliśmy sami zobaczyć jak robią to inni i podyskutować co było dobre, a co złe. Świetny pomysł, że otrzymamy nagrania później wraz z radami, co eliminować, co poprawić.
Elżbieta, Kierownik Działu Jakości, uczestniczka szkolenia Wystąpienia publiczne
Sposób prowadzenia szkolenia świetny, dużo przykładów z życia, slajdy, zdjęcia. Możliwość nie tylko słuchania, ale i czynnego brania udziału. Nie czułam się anonimowa. Chociaż jestem ostrożna, zazwyczaj mam opory przed wystąpieniami publicznymi – a dziś nie czułam zawstydzenia.
Monika, Młodszy specjalista, uczestniczka szkolenia Wystąpienia publiczne
Profesjonalnie przygotowane. Przekazanie dużej ilości materiału. Uporządkowanie rzeczy znanych i przekazanie nowej wiedzy w ciekawy sposób.
Anna, uczestniczka szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Wysoki poziom przygotowania. Wiedza i odpowiedzi nie tylko z materiału szkoleniowego. Świetna atmosfera, sposób prowadzenia, super kontakt prowadzących z uczestnikami szkolenia.
Ela, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Doświadczenie, duża wiedza, dobry podział ról podczas szkolenia. Najbardziej podobały mi się części ściśle związane z zasadami savoir vivre.
Maciej, Szef Działu Realizacji, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Trenerzy przygotowani na bardzo dobrym poziomie, dużo przykładów. Bardzo miła i luźna atmosfera w trakcie szkolenia. Wysoki poziom merytoryczny przygotowanej treści.
Marcin, Koordynator Zespołu, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Bardzo profesjonalni trenerzy. Niezwykle otwarci. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest to, że jest Was dwoje i szybko przechodzicie z jednego do kolejnego tematu. W pamięci zostanie mi nagrany filmik ze scenką z restauracji ze względu na interaktywny charakter materiałów.
Anna, Kierownik, uczestniczka szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Duża otwartość prowadzących oraz współpraca z grupą, ogromne zaangażowanie! Trenerzy nastawieni na uczestników. Szeroki zakres merytoryczny szkolenia.
Grzegorz, Kierownik Działu, uczestnik szkolenia Etykieta w biznesie i savoir vivre
Bardzo dużo konkretnych informacji, pozytywny przekaz, energia, konkretne techniki, które można wykorzystać.
Magda, Pracownik biurowy, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Widać wysoki poziom wiedzy prowadzącego. Umiejętne przekazywanie informacji słuchaczom. Tematyka, która jest przydatna dla nas w pracy. Badanie potrzeb.
Marcin, Doradca Klienta, uczestnik szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Szkolenie bardzo ciekawe, fajne podsumowanie rozmowy sprzedażowej z klientem. Dobry kontakt trenera z grupą. Najbardziej podobało mi się pokonywanie obiekcji klienta oraz badanie jego potrzeb.
Beata, Doradca Klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Po raz pierwszy uczestniczyłam w takim szkoleniu i byłam mile zaskoczona techniką jego prowadzenia.
Jolanta, Sprzedawca, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Bardzo dziękujemy za wszystkie informacje, które dzięki energicznemu przekazaniu na konkretnych przykładach z życia na długo zostaną w pamięci i pomogą w dalszej pracy.
Karolina, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Trenerzy bardzo profesjonalni, mają świetny kontakt z osobami szkolonymi. Podobała mi się swobodna atmosfera oraz partnerskie relacje.
Monika, Opiekun Klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Prowadzący w pełni przygotowani, potrafiący przekazać wiedzę nam niezbędną. Sposób prowadzenia szkolenia profesjonalny ale na luzie.
Joanna, Młodszy Specjalista ds. obsługi, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Przygotowane na 5+ ? Ciekawa formuła, czas przeleciał jak błyskawica! Zero nudy! SUPER!
Anna, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Trenerzy kompetentni, ich sposób prowadzenia szkolenia rewelacyjny na podstawie przykładów z życia wziętych.
Anna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Bardzo dobre, ciekawe i motywujące szkolenie. Z nowym spojrzeniem na klienta i jego typy.
Katarzyna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Było merytorycznie, teoria i praktyka równomiernie. Wiele kwestii, na które wcześniej nie zwracałam uwagi.
Magdalena, Naczelnik, uczestniczka szkolenia Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży
Otwartość uczestników i otwartość prowadzących ?. Możliwość poznania osobowości i zrozumienia postaw innych w codziennej pracy.
Janina, Dyrektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie było bardzo rzeczowe, zawarte w nim informacje wiele uczą i z pewnością pomogą rozwiązać wiele różnych problemów w kontaktach z ludźmi, którzy mają inną osobowość i sposób bycia niż ja.
Martyna, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie jak najbardziej spełniło moje oczekiwania. Najbardziej spodobał mi się sposób przekazu informacji – jasny i prosty, który najlepiej dotarł do wszystkich uczestników. Duży plus za żywiołowość oraz otwartość ?
Karolina, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Pozytywnie oceniam to szkolenie. Pokazało, że komunikacja może rozwiązać problemy. Nauczyło określać osobowość drugiej strony. Przez to jak się komunikujemy tak nas druga strona odbiera.
Luiza, Specjalista, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Oceniam szkolenie bardzo pozytywnie. Bardzo mili, profesjonalni prowadzący. Bardzo przydatne, życiowe treści – oby udało się wprowadzić w pracy, np.: asertywność i pewność siebie.
Marta, Młodszy specjalista, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie było dla mnie bardzo interesujące. Dowiedziałam się wielu rzeczy na temat innych ludzi, ale również o samej sobie. Widzę pewne rozwiązania swoich problemów.
Iwona, Asystent ds. organizacji, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie w miłej atmosferze. Odpowiednie warunki lokalowe. Szkolenie bardzo merytoryczne. Wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób.
Ola, Pomoc techniczna, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Oceniam bardzo pozytywnie. Uświadomiło wiele aspektów dobrej komunikacji, które są stosowane w sposób intuicyjny, a po szkoleniu będą mogły być wykorzystane w sposób uporządkowany i przemyślany.
Danuta, Dyrektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Bezpośredniość w kontakcie ze szkolącymi. Sposób w jaki prowadzą szkolenie, angażując grupę i cały czas motywując nas do myślenia bardzo dobry. Dobra energia i dużo pozytywnych emocji!
Renata, Dyrektor, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie super, podobała mi się zarówno forma jak i treść. Świetny poziom przygotowania osób prowadzących. Tak trzymajcie dalej!!!
Katarzyna, Specjalista ds. ryzyka, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Szkolenie bardzo ciekawe, dowiedziałam się cennych informacji o sobie, jak również, jak postrzegają mnie inni. Akceptacja „inności”. Atmosfera – swobodna forma wypowiedzi.
Aneta, Specjalista ds. monitoringu, uczestniczka szkolenia Komunikacja interpersonalna z elementami perswazji
Trenerzy byli świetnie przygotowani do zajęć. W sposób ciekawy przedstawili temat szkolenia, potrafią genialnie zaktywizować uczestników.
Adrianna, Kierownik Referatu Komunikacji Społecznej, uczestniczka szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Ciekawie prowadzone wykłady, dużo dowiedziałam się na temat siebie, jaki mam charakter oraz jak dobrze zarządzać czasem. Szkolenie było przygotowane w sposób staranny, dokładny i wyczerpujący.
Katarzyna, Podinspektor, uczestniczka szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Szkolenie przeprowadzone w sposób ciekawy, nie tylko suche fakty ale i praca w grupie. Osoby szkolące przygotowane bardzo sumiennie, konkretne i ciekawe. Informacje przekazywane w sposób luźny zachęcający do wypowiadania się.
Monika, Podinspektor, uczestniczka szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Przykłady z życia, poczucie humoru, świetne formy aktywizacji stosowane przez szkolących.
Paweł, Referent, uczestnik szkolenia Zarządzanie i przywództwo
Szkolenie było przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Panowała luźna atmosfera a trenerzy wykazali się dużą wiedzą.
Klaudia, Recepcjonistka, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Szkolenie bardzo mi się podobało. Atmosfera była pozytywna, przyjemnie się słuchało. Rozmowa była prowadzona na luzie. Wskazano różne techniki poznawania ludzi i podchodzenia do nich odpowiednio, aby nie spowodować konfliktu.
Alicja, Agent Ochrony, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Szkolenie bardzo mi się podobało. Była bardzo miła atmosfera oraz super przekaz. Jestem zadowolona, gdyż wiele się nauczyłam i chyba też poznałam lepiej siebie. Dziękuję ?
Iwona, Recepcjonistka, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Szkolenie było bardzo profesjonalne oraz bardzo przyjemne. Podejście profesjonalne, co przyczyniło się do jego lepszego odbioru oraz dowiedzenia się wielu ciekawych informacji.
Katarzyna, Operator monitoringu, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Państwa szkolenie uważam, za przeprowadzone w profesjonalny sposób. Żaden ze słuchaczy nie był znudzony. Aktywność grupy uczestniczącej w szkoleniu wskazuje, że obraliście idealną metodę do prowadzenia tego typu zajęć.
Artur, Kierownik, Zleceniodawca i uczestnik szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych
Wspaniała przygoda i bardzo wartościowe szkolenie, które otworzyło oczy na nas samych i na innych. Teraz nie pozostaje nic innego jak wcielić wszystkie informacje w życie. Dzięki! Było rewelacyjnie!
Monika, Pracownik informacji i promocji, uczestniczka szkolenia Profesjonalna obsługa klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych

Polityka prywatności

Ochrona informacji dotyczących osób zgłaszających uczestników na szkolenia oraz osób zapisujących się i/lub korzystających ze szkoleń jest dla nas sprawą najwyższej wagi, w związku z tym dokładamy najwyższych starań, abyście czuli się bezpiecznie powierzając nam swoje dane osobowe przy korzystaniu z naszych usług. Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia zasady i zakres przetwarzania przez nas waszych danych osobowych, przysługujące wam prawa i nasze obowiązki jako administratora danych.


Stosujemy środki techniczne i rozwiązania organizacyjne zapewniające wysoki poziom ochrony przetwarzanych danych osobowych i zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych.

Administratorem danych jest:

Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Franciszkańska 20/4A, 87-100 Toruń, NIP 956-230-54-36

Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe osób zainteresowanych usługami firmy. Zainteresowanie może być wyrażone poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub po przez kontakt mailowy lub telefoniczny. Co oznacza, że dane te są potrzebne w szczególności do:

  • zarejestrowania się na szkolenie
  • zawarcia umowy
  • dokonania rozliczeń
  • dostarczenia zamówionej usługi szkoleniowej

* Jeśli wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Instytutu Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o przetwarzamy Twoje dane w celu przesyłania ci informacji handlowych o aktualnych szkoleniach i nowościach.

Rodzaj danych

Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o przetwarza następujące dane osobowe, których podanie jest niezbędne do:

  1. Zamówienia usługi szkoleniowej:
    1. dane uczestnika szkolenia
      • imię i nazwisko
      • stanowisko
      • adres e-mail
      • telefon
    2. dane osoby zgłaszającej
      • imię i nazwisko
      • stanowisko
      • adres e-mail
      • telefon
    3. dane do faktury
      • nazwę firmy, NIP, adres firmy, (w przypadku żądania wystawienia faktury zgłoszonego przez przedsiębiorcę)
      • PESEL lub NIP, adres zamieszkania (w przypadku wystawienia faktury dla osoby fizycznej)

Podstawa prawna przetwarzania

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Twoje dane osobowe przetwarzamy za Twoją zgodą, wyrażoną w chwili wysłania zapytania, formularza, po kontakcie telefonicznym z zapytaniem o ofertę szkoleniową i/lub poprzez wypełnianie formularza zgłoszeniowego przez stronę www. szkolenia-torun.pl. Wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych jest całkowicie dobrowolne jednak brak zgody uniemożliwia zapisanie się na szkolenie oraz skorzystanie z usługi szkoleniowej.

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych przysługują ci następujące prawa:

  1. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę - bez podawania przyczyny. Żądanie może dotyczyć wskazanego przez Ciebie celu przetwarzania np. wycofanie zgody na otrzymywanie informacji handlowych ale też może dotyczyć wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności.
  2. W każdej chwili możesz żądać abyśmy usunęli Twoje dane – bez podawania przyczyny. Żądanie usunięcia danych nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności. Usunięcie danych oznacza, że Twoje dane nie będą przez nas przetwarzane.
  3. W każdej chwili możesz wyrazić sprzeciw przeciwko przetwarzaniu Twoich danych zarówno w całości jak i we wskazanym przez ciebie celu. Sprzeciw nie wpłynie na już dokonane czynności. Wniesienie sprzeciwu spowoduje usunięcie danych co oznacza, że twoje dane nie będą przez nas przetwarzane.
  4. Możesz zażądać abyśmy ograniczyli przetwarzanie twoich danych osobowych czy to przez określony czas czy w określonym zakresie – postąpimy zgodnie z Twoją decyzją. Żądanie to nie wpłynie na dotychczas dokonane czynności.
  5. W każdej chwili możesz zażądać abyśmy poprawili bądź sprostowali twoje dane osobowe, wysyłając maila na adres biuro@szkolenia-torun.pl.
  6. W każdej chwili możesz zażądać od nas informacji o zakresie przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych.

Mamy obowiązek poinformować Cię nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania każdego z żądań o podjętych przez nas działaniach.

Czas przechowywania danych osobowych

Twoje dane osobowe przechowujemy do czasu zgłoszenia przez Ciebie chęci usunięcia Twoich danych. Usunięcie zgody może nastąpi na Twoje żądanie ale również w przypadku wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie Twoich danych, zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych bądź zażądania przez Ciebie ich usunięcia.

W naszych systemach pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych przez Ciebie transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi nas przepisami prawa. Jeśli zapisałeś się na newsletter będziemy tak długo przetwarzać Twoje dane, aż sam zrezygnujesz z otrzymywania korespondencji.

Kontakt w sprawie danych osobowych

Wszelkie zgłoszenia czy żądania dotyczące danych osobowych możesz zgłaszać do nas w wybrany przez siebie sposób:

  1. Wiadomości e-mail na adres: biuro@szkolenia-torun.pl
  2. Telefonicznie: 504 100 182
  3. Listownie na adres: Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Franciszkańska 20/4A, 87-100 Toruń

Powierzenie przetwarzania danych

Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o. może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z Instytutem Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym dla realizacji usługi szkoleniowej, to jest przekazania trenerowi w celu przygotowania szkolenia  i realizacji usługi szkoleniowej oraz w celu przygotowania listy obecności, certyfikatów lub przekazywania informacji handlowych pochodzących od Instytutu Szkoleń i Rozwoju Copernicus Sp. z o.o. (ostatnie dotyczy Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie informacji handlowych).


Dane osobowe Użytkowników, poza celami wskazanymi w niniejszej Polityce Prywatności nie będą w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, w tym w szczególności nie będą przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania materiałów marketingowych osób trzecich.


Dane osobowe Użytkowników Serwisu nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.

Informacje Handlowe – Newsletter

Masz możliwość subskrybowania naszego newslettera, poprzez podanie adresu e-mail i wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu przesyłania informacji marketingowych drogą elektroniczną. Poprzez newslettera informujemy Cię o naszych szkoleniach (na przykład nowościach, promocjach). Możesz w każdym czasie zrezygnować z subskrypcji newslettera klikając w link zawarty w otrzymanym newsletterze lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@szkolenia-torun.pl

Cookies

Serwis używa plików „cookies". Cookies są małymi plikami umożliwiającymi urządzeniem używanym do przeglądania sieci Internet (np. komputer, smartfon, etc) zapamiętywanie specyficznych informacji dotyczących używanego urządzenia. Informacje zarejestrowane w plikach cookies są używane m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do Waszych indywidualnych potrzeb. Ustawienia dotyczące cookies możecie zmienić w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli ustawienia te pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień dotyczących plików cookies może ograniczyć funkcjonalność Serwisu.

Plugin Facebooka

Nasza strona zawiera plugin do serwisu społecznościowego Facebook (Facebook Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, California, 94025, USA). Plugin Facebooka na naszej stronie jest oznaczony logo Facebook. Plugin ten bezpośrednio połączy Was z naszym profilem na serwerze Facebooka. Facebook może wówczas uzyskać informacje, że odwiedzaliście naszą stronę ze swojego adresu IP. Jeżeli odwiedzacie naszą stronę będąc zalogowanymi na swój profil na Facebooku, Facebook zarejestruje informację o wizycie. Nawet jeżeli nie jesteście zalogowani Facebook jest w stanie pozyskiwać informacje o adresie IP.


Pragniemy podkreślić, że Facebook nie przekazuje nam informacji o gromadzonych danych i sposobie ich wykorzystania. Cel i zakres danych gromadzonych przez Facebook nie są nam znane. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących prywatności na portalu Facebook proponujemy kontakt bezpośrednio z Facebookiem lub zapoznanie się z polityką prywatności portalu pod adresem: https://www.facebook.com/about/privacy/


Jeżeli nie życzycie sobie, aby Facebook mógł pozyskiwać informacje dotyczące waszych wizyt na naszych stronach, doradzamy wcześniejsze wylogowanie się z waszego konta na Facebooku.

Deklaracja dotycząca ochrony danych w Google Analytics

Nasze strony używają mechanizmów analizy usług sieciowych Google Inc. (”Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA “): Google Analytics, Google Double Click and Google Tag Manger. Google Analytics, Google Double Click and Google Tag Manger używają plików cookies, które umożliwiają analizę sposobu korzystania ze stron internetowych. Informacje zbieranie przez pliki cookies są przekazywane na serwery Google znajdujące się w USA i archiwizowane.


Jeżeli funkcja anonimizacji adresu IP jest włączona podczas korzystania z naszej strony internetowej, adres IP Użytkownika jest skracany przez Google. Dotyczy to państw członkowskich Unii Europejskiej i innych państw wymienionych w Umowie o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Jedynie w wyjątkowych przypadkach pełen adres IP jest wysyłany do serwera Google w USA i tam skracany. W ten sposób funkcja anonimizacji adresu IP będzie aktywna na naszej stronie internetowej. Na wniosek operatora strony internetowej, Google wykorzystuje gromadzone informacje do analizy korzystania przez strony internetowej, przygotowania raportów dotyczących korzystania ze strony internetowej i innych usług związanych z korzystaniem z Internetu. Adres IP przekazany przez przeglądarkę Użytkownika w ramach programu Google Analytics nie jest przechowywany wraz z innymi danymi Google.


Użytkownik może zablokować zapisywanie plików cookie w przeglądarce internetowej. Jednakże w takim przypadku pełne wykorzystanie wszystkich funkcji strony internetowej nie będzie możliwe. Oprócz tego, Użytkownik może zablokować zapisywanie danych zebranych przez cookies dotyczących używania strony internetowej (włącznie z adresem IP) i wysyłanie ich do Google, jak również przekazywanie tych danych przez Google, pobierając i instalując wtyczkę dostępną pod następującym linkiem:https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl