Opis
Serdecznie zapraszamy na szkolenie “Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie w sytuacjach trudnych”.
Szkolenie zorganizowane jest z myślą o wszystkich, którzy w swojej pracy i działalności mają bezpośredni kontakt z klientem. Wiedza pozyskana podczas warsztatu pozwoli na nabycie umiejętności profesjonalnej obsługi oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
Celem szkolenia jest:
- poznanie skutecznych techniki budowania dobrych relacji z klientami
- nabycie umiejętności obsługi trudnych i wymagających klientów
- nauka rozwiązywania i unikania sytuacji konfliktowych
- zdobycie wiedzy nt. efektywnego komunikowania się z otoczeniem
- poznanie najczęstszych błędów wywołujących konflikty oraz problemy w komunikacji z klientami – dokonanie diagnozy własnego stylu komunikowania (kwestionariusz osobowości bazujący na pracach G.Junga)
- praktyczne techniki dopasowania stylu komunikacji do klienta i danej sytuacji (z wykorzystaniem osiągnięć analizy transakcyjnej E.Berna oraz wiedzy na temat typów osobowości G.Junga)
- analiza szans i ryzyk wynikających z pracy z trudnym i wymagającym klientem
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez stosowanie zasad profesjonalnej obsługi klientów
Iwona, Recepcjonistka –
Szkolenie bardzo mi się podobało. Była bardzo miła atmosfera oraz super przekaz. Jestem zadowolona, gdyż wiele się nauczyłam i chyba też poznałam lepiej siebie. Dziękuję 🙂
Klaudia, Recepcjonistka –
Szkolenie było przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób. Panowała luźna atmosfera a trenerzy wykazali się dużą wiedzą.
Alicja, Agent Ochrony –
Szkolenie bardzo mi się podobało. Atmosfera była pozytywna, przyjemnie się słuchało. Rozmowa była prowadzona na luzie. Wskazano różne techniki poznawania ludzi i podchodzenia do nich odpowiednio, aby nie spowodować konfliktu.
Katarzyna, Operator monitoringu –
Szkolenie było bardzo profesjonalne oraz bardzo przyjemne. Podejście profesjonalne, co przyczyniło się do jego lepszego odbioru oraz dowiedzenia się wielu ciekawych informacji.
Artur, Kierownik –
Państwa szkolenie uważam, za przeprowadzone w profesjonalny sposób. Żaden ze słuchaczy nie był znudzony. Aktywność grupy uczestniczącej w szkoleniu wskazuje, że obraliście idealną metodę do prowadzenia tego typu zajęć.
Monika, Pracownik informacji i promocji –
Wspaniała przygoda i bardzo wartościowe szkolenie, które otworzyło oczy na nas samych i na innych. Teraz nie pozostaje nic innego jak wcielić wszystkie informacje w życie. Dzięki! Było rewelacyjnie!
Paulina, Opiekun Klienta –
Szkolenie super. Najbardziej podobała mi się otwartość prowadzących. Miła i przyjazna atmosfera. Zero stresu. Bardzo chętnie wybrałabym się jeszcze raz na szkolenia z prowadzącymi, bardzo dużo mi dały.
Dominika, Opiekun Klienta –
Szkolenie bardzo twórcze i rozwijające. Mimo wielu przebytych szkoleń prezentuje wiele nowych elementów, podejść i technik. Bardzo podobał mi się brak bariery pomiędzy prowadzącymi a uczestnikami. Swoboda komunikacji.
Jakub, Asystent –
Szkolenie przebiegło w bardzo sprzyjającej do nauki atmosferze. Dobre prowadzenie oraz merytoryczna wiedza na wysokim poziomie.
Monika, Doradca Klienta –
Szkolenie bardzo ciekawie prowadzone. Kontakt z prowadzącymi na świetnym poziomie – partnerzy! Szkolenia prowadzone z Państwem Białczyk można jak najbardziej polecać i dzielić się uzyskaną wiedzą z innymi.
Paulina, Doradca Klienta –
Szkolenie bardzo ciekawe, inne niż do tej pory. Pozytywna atmosfera, otwarta relacja, ciekawe treści.
Magdalena, Młodszy Doradca Klienta –
Szkolenie prowadzone w bardzo otwarty sposób. Bardzo podobało mi się – oceniam na 5. Luźno, swobodnie.
Kamila, asystent –
Szkolenie oceniam jako bardzo dobre. W jasny i klarowny sposób zostały wyjaśnione wszelkie techniki sprzedaży. Niezrozumiałe kwestie zostały wytłumaczone na przykładach, co przyniosło większy efekt szkoleniowy.