Komunikacja interpersonalna – jak umiejętnie komunikować się z ludźmi i tworzyć dobre relacje w pracy i w domu - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus

Komunikacja interpersonalna – jak umiejętnie komunikować się z ludźmi i tworzyć dobre relacje w pracy i w domu

Komunikacja interpersonalna – jak umiejętnie komunikować się z ludźmi i tworzyć dobre relacje w pracy i w domu

549.00 

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 42 ocen klientów
(42 opinie klienta)

Opis

Dla kogo

Wiesz, że większości problemów w Twojej pracy można by uniknąć, gdyby tylko ludzie potrafili ze sobą odpowiednio rozmawiać?
Czujesz, że Twoje relacje w domu mogłyby być lepsze ale nie wiesz, co zrobić, żeby to zmienić
Zachowania ludzi czasami wydają Ci się dziwne?
Masz czasami wrażenie, że chciałeś dobrze a znowu wyszło jak zawsze?
Czujesz się nierozumiany przez innych?
A może starasz się czasem kogoś do czegoś przekonać a logiczne argumenty nie działają?
Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś tak, to nasze szkolenie jest dla Ciebie.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

  • Wiedzę, jakim typem osobowości jesteś i jak to może wpływać na Twoje relacje z otoczeniem
  • Rozpoznasz, jaki typ osobowości mają osoby, z którymi współpracujesz i żyjesz

A ponadto:

  • Będziesz umiał dobrać styl komunikacji i zachowania do odbiorcy i konkretnej sytuacji
  • Dowiesz się, jak unikać błędów w komunikacji z ludźmi
  • Nauczysz się, jak najlepiej reagować w sytuacjach konfliktowych
  • Opanujesz techniki, które pozwolą Ci na budowanie zdrowych relacji z otoczeniem

Elementy szkolenia

 

 

  1. Dlaczego z jednymi ludźmi łatwiej nam się porozumieć a z innymi idzie „jak po grudzie”?
  1. Jak Twoja osobowość wpływa na Twój sposób komunikacji z otoczeniem.
  2. Czy można „dogadać się” z osobą kompletnie od nas różną? Praktyczne porady do wykorzystania w komunikacji z różnymi typami osobowości.
  3. Co robić a czego unikać, żeby dobrze komunikować się z innymi?
  4. Co wywołuje negatywne emocje i złość u ludzi? Zachowania, które w 100 % doprowadzą do konfliktu.
  5. Czy każdy konflikt przebiega tak samo i czy można go zatrzymać?
  6. Najlepsze sposoby, które możesz wykorzystać, aby budować dobre relacje z ludźmi i doprowadzić do współpracy zamiast konfliktu.
  • Krzywa emocji
  • Komunikat Ja
  • Aktywne słuchanie
  • Kwadrat komunikacji Schulz Von Thuna

Metody

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja moderowana

Dodatkowe informacje

Czas szkolenia: 8 godzin dydaktycznych, 3 przerwy kawowe

W cenie szkolenia serwis kawowy, materiały poszkoleniowe oraz certyfikaty dla uczestników.

Trenerzy

Mariusz Białczyk

Wieloletni praktyk biznesu, menedżer, trener i coach. Pomysłodawca i współwłaściciel firmy szkoleniowej. Miał możliwość pracować dla największych korporacji na świecie. Poznał dzięki temu najlepsze praktyki i rozwiązania wypracowane przez organizacje zatrudniające dziesiątki tysięcy osób, sprawdzone zarówno na polskim rynku jak i w innych krajach. Dzięki bliskiej i bezpośredniej współpracy z menedżerami z Wlk.Brytanii, Szwecji, Finlandii, Niemiec i USA świetnie odnajduje się w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Swoją karierę rozpoczynał w 1996 roku od stanowisk specjalistycznych, by z czasem awansować na pozycje średniego i wyższego szczebla menedżerskiego, które zajmuje nieustannie od 2003 roku do dziś.

Budował i skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi na poziomach regionalnym i makroregionalnym, osiągając z nimi ponadprzeciętne rezultaty. Realizował to w przyjaznej atmosferze i z szacunkiem dla każdego współpracownika.

Współpracował z takimi markami jak Ikea Group, Apator, Eurocash&Carry, Vorwerk i wieloma innymi.

Uwielbia się uczyć a następnie dzielić się tą wiedzą z innymi. Wiedzę zdobywał u takich trenerów jak Blair Singer, T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Robert Riopel, Alex Mandossian czy Mariusz Szuba.

Jest absolwentem elitarnego międzynarodowego cyklu szkoleń biznesowych Quantum Leap, w tym londyńskiego programu Train The Trainer organizowanych przez międzynarodową grupę szkoleniową Peak Potentials. Dzięki posiadanej energii, poczuciu humoru i wrodzonej charyzmie potrafi szybko zbudować bardzo dobrą relację z grupą.

Absolwent Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu.

Prywatnie interesuje się rozwojem osobistym, fantastyką i sportem. Kocha podróże, ludzi, labradory i czas spędzany z najbliższymi. Nieustannie zadziwiony paradoksem:

„Ludzie oczekują zmian, sami nie zmieniając niczego”
i dodaje: „Jeśli chcesz coś zmienić, to… musisz coś zmienić”

Izabela Białczyk

Skutecznie zarządzała kluczowymi projektami z obszaru HR realizowanymi na rzecz największych koncernów międzynarodowych funkcjonujących w Polsce. Doradzała bankom, firmom z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, firmom informatycznym i produkcyjnym o różnych profilach. Pracowała zarówno z managementem polskim jak i przedstawicielami zagranicznych właścicieli firm zdobywając unikalne kompetencje związane ze zrozumieniem sposobu pracy reprezentantów różnych kultur.

W realizacji polityki HR zawsze skoncentrowana na dbaniu o dobro i wizerunek klienta przy zachowaniu szacunku dla jego pracowników.
Jej doświadczenia i obszary specjalizacji dotyczą takich działań jak: rekrutacja, szkolenia, zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji, planowanie ścieżek karier, projektowanie systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, PR wewnętrzny, doradztwo na rzecz zarządów i kadry kierowniczej, ocena kompetencji pracowników, projektowanie systemów AC/DC, outplacement indywidualny i grupowy.

Bardzo ceni sobie rozwój osobisty i poświęca mu każdą wolną chwilę. Uczestniczyła w licznych szkoleniach w tym prowadzonych przez takie osoby i firmy jak T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Mariusz Szuba, generał Roman Polko, Sandler Training Polska.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu.

Prywatnie szczęśliwa mama i żona, czująca, że wreszcie znalazła się we właściwym miejscu i otoczeniu. Kocha dobrą literaturę i podróże.

Jej motto życiowe to maksyma: „Cokolwiek robisz, rób to najlepiej, jak potrafisz”.

42 opinie dla Komunikacja interpersonalna – jak umiejętnie komunikować się z ludźmi i tworzyć dobre relacje w pracy i w domu

  1. Oceniony 5 na 5.

    Janina, Dyrektor

    Otwartość uczestników i otwartość prowadzących. Możliwość poznania osobowości i zrozumienia postaw innych w codziennej pracy.

  2. Oceniony 5 na 5.

    Karolina

    Szkolenie jak najbardziej spełniło moje oczekiwania. Najbardziej spodobał mi się sposób przekazu informacji – jasny i prosty, który najlepiej dotarł do wszystkich uczestników. Duży plus za żywiołowość oraz otwartość.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Renata, Dyrektor

    Bezpośredniość w kontakcie ze szkolącymi. Sposób, w jaki prowadzą szkolenie angażując grupę i cały czas motywując nas do myślenia, bardzo dobry. Dobra energia i dużo pozytywnych emocji!

  4. Oceniony 5 na 5.

    Martyna

    Szkolenie było bardzo rzeczowe, zawarte w nim informacje wiele uczą i z pewnością pomogą rozwiązać wiele różnych problemów w kontaktach z ludźmi, którzy mają inną osobowość i sposób bycia niż ja.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Luiza, Specjalista

    Pozytywnie oceniam to szkolenie. Pokazało, że komunikacja może rozwiązać problemy. Nauczyło określać osobowość drugiej strony. Przez to jak się komunikujemy tak nas druga strona odbiera.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Marta, Młodszy specjalista

    Oceniam szkolenie bardzo pozytywnie. Bardzo mili, profesjonalni prowadzący. Bardzo przydatne, życiowe treści – oby udało się wprowadzić w pracy, np.: asertywność i pewność siebie.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Iwona, Asystent ds. organizacji

    Szkolenie było dla mnie bardzo interesujące. Dowiedziałam się wielu rzeczy na temat innych ludzi, ale również o samej sobie. Widzę pewne rozwiązania swoich problemów.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Ola, Pomoc techniczna

    Szkolenie w miłej atmosferze. Odpowiednie warunki lokalowe. Szkolenie bardzo merytoryczne. Wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Danuta, Dyrektor

    Oceniam bardzo pozytywnie. Uświadomiło wiele aspektów dobrej komunikacji, które są stosowane w sposób intuicyjny, a po szkoleniu będą mogły być wykorzystane w sposób uporządkowany i przemyślany.

  10. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Specjalista ds. ryzyka

    Szkolenie super, podobała mi się zarówno forma jak i treść. Świetny poziom przygotowania osób prowadzących. Tak trzymajcie dalej!!!

  11. Oceniony 5 na 5.

    Aneta, Specjalista ds. monitoringu

    Szkolenie bardzo ciekawe, dowiedziałam się cennych informacji o sobie, jak również, jak postrzegają mnie inni. Akceptacja „inności”. Atmosfera – swobodna forma wypowiedzi.

  12. Oceniony 5 na 5.

    Michał, Brygadzista

    Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia. Podobał mi się sposób jego prowadzenia.

  13. Oceniony 5 na 5.

    Jarosław, Brygadzista

    Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia. Fajna rozmowa z prowadzącymi, nauczyłem się jak podchodzić do ludzi i jak z nimi rozmawiać.

  14. Oceniony 5 na 5.

    Beata, Specjalista

    Szkolenie bardzo interesujące, ciekawy sposób prowadzenia, profesjonalizm.

  15. Oceniony 5 na 5.

    Piotr, Specjalista

    Dużo przykładów, świetna dynamika zajęć. Trenerzy świetnie uzupełniali się prowadząc zajęcia naprzemiennie.

  16. Oceniony 5 na 5.

    Aleksandra, Dyrektor Oddziału

    Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Szczególną uwagę zwróciłam na interesujący przekaz oraz test osobowości. Poruszonych zostało wiele ciekawych kwestii, które utrwalone zostały ćwiczeniami. Sposób prowadzenia zachęcał do aktywnego uczestnictwa.

  17. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Specjalista

    Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Poznałam swoje cechy osobowości, moje predyspozycje w komunikowaniu się, w budowaniu relacji. Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie przy udziale „faktów z życia”. Z pewnością wiedza pozyskana na szkoleniu pomoże mi w pracy nad sobą.

  18. Oceniony 5 na 5.

    Karolina

    Dużo przykładów z życia, biznesu, proste jasne komunikaty. Szkolenie przydatne, fajne.

  19. Oceniony 5 na 5.

    Iwona

    Szkolenie bardzo ciekawe, pouczające z podanymi przykładami, które mają odzwierciedlenie zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

  20. Oceniony 5 na 5.

    Marcin – Kierownik

    Bardzo miła atmosfera, dobry przekaz, dużo informacji, fajne zadania, możliwość pracy w grupie.

  21. Oceniony 5 na 5.

    Michał – Księgowy

    Szkolenie było nowatorskie i co ważne nie było nudne.

  22. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna – Zastępca Głównego Księgowego

    Szkolenie na wysokim poziomie. Trafiło w temat w 100%. Bardzo profesjonalnie przeprowadzone.

  23. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata – Księgowa

    Bardzo przydatne, o stosunkach z otoczeniem. Prosty i ciekawy przekaz, wiele przykładów z życia, miła atmosfera, ciekawie prowadzone.

  24. Oceniony 5 na 5.

    Mariola

    Bardzo mi się podobało. Bardzo jasny i ciekawy przekaz.

  25. Oceniony 5 na 5.

    Krzysztof – Specjalista ds. Handlowych

    Sposób przedstawienia szkolenia, sposób przekazywania informacji bardzo ciekawy.

  26. Oceniony 5 na 5.

    Zbigniew – Specjalista ds. BHP

    Szkolenie bardzo ciekawe i wciągające poprzez zabawę. Dużo nowych, ciekawych wiadomości. Możliwość poznania osobowości koleżanek i kolegów.

  27. Oceniony 5 na 5.

    Joanna – Specjalista ds. HR

    Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Podobała mi się integracja zespołu podczas ćwiczeń, które zachęcały do aktywnego uczestnictwa.

  28. Oceniony 5 na 5.

    Magdalena – Kierownik Biura Handlowego

    Szkolenie bardzo ciekawe, kompetentne, twórcze. Profesjonalizm i dobra zabawa.

  29. Oceniony 5 na 5.

    Ewa

    Bardzo dobry kontakt z prowadzącymi. Otworzyliśmy się, bo wasze osobowości pozwoliły nam czuć się bezpiecznie.

  30. Oceniony 5 na 5.

    Agnieszka – Specjalista ds. Marketingu

    Poznanie samej siebie oraz innych pracowników.

  31. Oceniony 5 na 5.

    Dominika – Specjalista ds. Handlowych

    Bardzo pozytywne odczucia. Podobało mi się przedstawienie wszystkich typów osobowości ludzi.

  32. Oceniony 5 na 5.

    Łukasz – Koordynator ds. Logistyki

    Poziom komunikacji, atmosfera, entuzjazm, przygotowanie merytoryczne.

  33. Oceniony 5 na 5.

    Paweł – Handlowiec

    Szkolenie bardzo mi się podobało! Oby więcej takich szkoleń. Najbardziej podobało mi się poznanie własnych cech charakteru.

  34. Oceniony 5 na 5.

    Tomasz – Specjalista

    Szkolenie super! Najważniejsze elementy komunikacji przedstawione zostały w sposób jasny i interesujący.

  35. Oceniony 5 na 5.

    Sabina – Referent ds. Handlowych

    Sposób prowadzenia, miła atmosfera, bardzo kreatywne.

  36. Oceniony 5 na 5.

    Aleksandra

    Forma prowadzenia, relacja z trenerami, możliwość poznania swoich współpracowników.

  37. Oceniony 5 na 5.

    Beata – Specjalista ds. Handlowych

    Otwartość prowadzących, sposób, w jaki przedstawiali informacje. Jest idealnie 😊

  38. Oceniony 5 na 5.

    Piotr – Handlowiec

    Doskonale! Jasność przekazywanych informacji, quiz na piątkę.

  39. Oceniony 5 na 5.

    Patrycja

    Bardzo pozytywnie, dużo praktyki.

  40. Oceniony 5 na 5.

    Piotr

    Bardzo pozytywnie. Praktyczne przykłady. Chętny na kolejne szkolenia.

  41. Oceniony 5 na 5.

    Tomasz

    Bardzo profesjonalne podejście do grupy i jednocześnie każdego indywidualnie. To takie warsztaty dla wszystkich i dla każdego.

  42. Oceniony 5 na 5.

    Olga

    Podobały mi się rozmowy na temat typów osobowości, drażliwych słów, których unikać oraz jak ich używać. Ciekawy jest sposób prowadzenia szkolenia.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *