Opis
Dla kogo
Wiesz, że większości problemów w Twojej pracy można by uniknąć, gdyby tylko ludzie potrafili ze sobą odpowiednio rozmawiać?
Czujesz, że Twoje relacje w domu mogłyby być lepsze ale nie wiesz, co zrobić, żeby to zmienić
Zachowania ludzi czasami wydają Ci się dziwne?
Masz czasami wrażenie, że chciałeś dobrze a znowu wyszło jak zawsze?
Czujesz się nierozumiany przez innych?
A może starasz się czasem kogoś do czegoś przekonać a logiczne argumenty nie działają?
Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś tak, to nasze szkolenie jest dla Ciebie.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- Wiedzę, jakim typem osobowości jesteś i jak to może wpływać na Twoje relacje z otoczeniem
- Rozpoznasz, jaki typ osobowości mają osoby, z którymi współpracujesz i żyjesz
A ponadto:
- Będziesz umiał dobrać styl komunikacji i zachowania do odbiorcy i konkretnej sytuacji
- Dowiesz się, jak unikać błędów w komunikacji z ludźmi
- Nauczysz się, jak najlepiej reagować w sytuacjach konfliktowych
- Opanujesz techniki, które pozwolą Ci na budowanie zdrowych relacji z otoczeniem
Janina, Dyrektor –
Otwartość uczestników i otwartość prowadzących. Możliwość poznania osobowości i zrozumienia postaw innych w codziennej pracy.
Karolina –
Szkolenie jak najbardziej spełniło moje oczekiwania. Najbardziej spodobał mi się sposób przekazu informacji – jasny i prosty, który najlepiej dotarł do wszystkich uczestników. Duży plus za żywiołowość oraz otwartość.
Renata, Dyrektor –
Bezpośredniość w kontakcie ze szkolącymi. Sposób, w jaki prowadzą szkolenie angażując grupę i cały czas motywując nas do myślenia, bardzo dobry. Dobra energia i dużo pozytywnych emocji!
Martyna –
Szkolenie było bardzo rzeczowe, zawarte w nim informacje wiele uczą i z pewnością pomogą rozwiązać wiele różnych problemów w kontaktach z ludźmi, którzy mają inną osobowość i sposób bycia niż ja.
Luiza, Specjalista –
Pozytywnie oceniam to szkolenie. Pokazało, że komunikacja może rozwiązać problemy. Nauczyło określać osobowość drugiej strony. Przez to jak się komunikujemy tak nas druga strona odbiera.
Marta, Młodszy specjalista –
Oceniam szkolenie bardzo pozytywnie. Bardzo mili, profesjonalni prowadzący. Bardzo przydatne, życiowe treści – oby udało się wprowadzić w pracy, np.: asertywność i pewność siebie.
Iwona, Asystent ds. organizacji –
Szkolenie było dla mnie bardzo interesujące. Dowiedziałam się wielu rzeczy na temat innych ludzi, ale również o samej sobie. Widzę pewne rozwiązania swoich problemów.
Ola, Pomoc techniczna –
Szkolenie w miłej atmosferze. Odpowiednie warunki lokalowe. Szkolenie bardzo merytoryczne. Wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób.
Danuta, Dyrektor –
Oceniam bardzo pozytywnie. Uświadomiło wiele aspektów dobrej komunikacji, które są stosowane w sposób intuicyjny, a po szkoleniu będą mogły być wykorzystane w sposób uporządkowany i przemyślany.
Katarzyna, Specjalista ds. ryzyka –
Szkolenie super, podobała mi się zarówno forma jak i treść. Świetny poziom przygotowania osób prowadzących. Tak trzymajcie dalej!!!
Aneta, Specjalista ds. monitoringu –
Szkolenie bardzo ciekawe, dowiedziałam się cennych informacji o sobie, jak również, jak postrzegają mnie inni. Akceptacja „inności”. Atmosfera – swobodna forma wypowiedzi.
Michał, Brygadzista –
Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia. Podobał mi się sposób jego prowadzenia.
Jarosław, Brygadzista –
Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia. Fajna rozmowa z prowadzącymi, nauczyłem się jak podchodzić do ludzi i jak z nimi rozmawiać.
Beata, Specjalista –
Szkolenie bardzo interesujące, ciekawy sposób prowadzenia, profesjonalizm.
Piotr, Specjalista –
Dużo przykładów, świetna dynamika zajęć. Trenerzy świetnie uzupełniali się prowadząc zajęcia naprzemiennie.
Aleksandra, Dyrektor Oddziału –
Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Szczególną uwagę zwróciłam na interesujący przekaz oraz test osobowości. Poruszonych zostało wiele ciekawych kwestii, które utrwalone zostały ćwiczeniami. Sposób prowadzenia zachęcał do aktywnego uczestnictwa.
Anna, Specjalista –
Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Poznałam swoje cechy osobowości, moje predyspozycje w komunikowaniu się, w budowaniu relacji. Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie przy udziale „faktów z życia”. Z pewnością wiedza pozyskana na szkoleniu pomoże mi w pracy nad sobą.
Karolina –
Dużo przykładów z życia, biznesu, proste jasne komunikaty. Szkolenie przydatne, fajne.
Iwona –
Szkolenie bardzo ciekawe, pouczające z podanymi przykładami, które mają odzwierciedlenie zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Marcin – Kierownik –
Bardzo miła atmosfera, dobry przekaz, dużo informacji, fajne zadania, możliwość pracy w grupie.
Michał – Księgowy –
Szkolenie było nowatorskie i co ważne nie było nudne.
Katarzyna – Zastępca Głównego Księgowego –
Szkolenie na wysokim poziomie. Trafiło w temat w 100%. Bardzo profesjonalnie przeprowadzone.
Małgorzata – Księgowa –
Bardzo przydatne, o stosunkach z otoczeniem. Prosty i ciekawy przekaz, wiele przykładów z życia, miła atmosfera, ciekawie prowadzone.
Mariola –
Bardzo mi się podobało. Bardzo jasny i ciekawy przekaz.
Krzysztof – Specjalista ds. Handlowych –
Sposób przedstawienia szkolenia, sposób przekazywania informacji bardzo ciekawy.
Zbigniew – Specjalista ds. BHP –
Szkolenie bardzo ciekawe i wciągające poprzez zabawę. Dużo nowych, ciekawych wiadomości. Możliwość poznania osobowości koleżanek i kolegów.
Joanna – Specjalista ds. HR –
Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Podobała mi się integracja zespołu podczas ćwiczeń, które zachęcały do aktywnego uczestnictwa.
Magdalena – Kierownik Biura Handlowego –
Szkolenie bardzo ciekawe, kompetentne, twórcze. Profesjonalizm i dobra zabawa.
Ewa –
Bardzo dobry kontakt z prowadzącymi. Otworzyliśmy się, bo wasze osobowości pozwoliły nam czuć się bezpiecznie.
Agnieszka – Specjalista ds. Marketingu –
Poznanie samej siebie oraz innych pracowników.
Dominika – Specjalista ds. Handlowych –
Bardzo pozytywne odczucia. Podobało mi się przedstawienie wszystkich typów osobowości ludzi.
Łukasz – Koordynator ds. Logistyki –
Poziom komunikacji, atmosfera, entuzjazm, przygotowanie merytoryczne.
Paweł – Handlowiec –
Szkolenie bardzo mi się podobało! Oby więcej takich szkoleń. Najbardziej podobało mi się poznanie własnych cech charakteru.
Tomasz – Specjalista –
Szkolenie super! Najważniejsze elementy komunikacji przedstawione zostały w sposób jasny i interesujący.
Sabina – Referent ds. Handlowych –
Sposób prowadzenia, miła atmosfera, bardzo kreatywne.
Aleksandra –
Forma prowadzenia, relacja z trenerami, możliwość poznania swoich współpracowników.
Beata – Specjalista ds. Handlowych –
Otwartość prowadzących, sposób, w jaki przedstawiali informacje. Jest idealnie 😊
Piotr – Handlowiec –
Doskonale! Jasność przekazywanych informacji, quiz na piątkę.
Patrycja –
Bardzo pozytywnie, dużo praktyki.
Piotr –
Bardzo pozytywnie. Praktyczne przykłady. Chętny na kolejne szkolenia.
Tomasz –
Bardzo profesjonalne podejście do grupy i jednocześnie każdego indywidualnie. To takie warsztaty dla wszystkich i dla każdego.
Olga –
Podobały mi się rozmowy na temat typów osobowości, drażliwych słów, których unikać oraz jak ich używać. Ciekawy jest sposób prowadzenia szkolenia.