Wystąpienia publiczne i sztuka autoprezentacji - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus

Wystąpienia publiczne i sztuka autoprezentacji

Wystąpienia publiczne i sztuka autoprezentacji

749.00 

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 21 ocen klientów
(22 opinie klienta)

Opis

Dla kogo

Osoby, które w swej pracy mają za zadanie reprezentować Firmę na forum publicznym, przygotowywać i przeprowadzać prezentacje handlowe oraz szkolenia dla klientów zewnętrznych, podwładnych i pracowników Firmy.

Główne cele szkolenia

Uczestnicy po warsztacie będą umieli profesjonalnie występować publicznie oraz przygotowywać i prowadzić skuteczne prezentacje przed audytorium.

Elementy szkolenia

  1.  4 elementy komunikacji interpersonalnej kluczowe podczas wystąpień publicznych
  2.  5 sposobów na przykucie i utrzymanie uwagi słuchaczy
  3.  5 metod mocnego rozpoczęcia i zakończenia każdego wystąpienia
  4.  5 sposobów odpowiadania na trudne pytania ze strony audytorium
  5.  Proces przygotowania mówcy przed wystąpieniem zapewniający sukces – 4 najważniejsze
    składowe
  6.  Metodę planowania i przygotowania efektywnej struktury wystąpienia
  7.  Przyczyny tremy i metody jej przeciwdziałania
  8.  Szanse i pułapki wynikające z efektu aureoli
  9.  Zasady gestykulacji, mimiki i zarządzania przestrzenią podczas wystąpień publicznych
  10.  Dress code oraz zasady obowiązujące podczas wystąpień publicznych, w tym elementy
    ważne w przypadku pracy z kamerą
  11.  Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystapień
  12.  Zasady pracy z flipchartem

Uczestnicy poznają również wiele praktycznych technik i narzędzi, w tym jak:

  • skutecznie wykorzystywać mowę ciała
  • prawidłowo operować głosem
  • umiejętnie wzmacniać przekaz przez gesty i mimikę
  • wzbudzać emocje i zarządzać energią podczas wystąpień przed publicznością
  • wykorzystać efekt pierwszeństwa i efekt świeżości
  • w błyskawiczny sposób podnieść pewność siebie przed wystąpieniem publicznym
  • mówić i prezentować, żeby docierać do wszystkich odbiorców
  • przygotować i przeprowadzić profesjonalne, ciekawe i emocjonalne prezentacje
    multimedialne.

Metody

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja moderowana

Dodatkowe informacje

Czas szkolenia: 8 godzin dydaktycznych, 3 przerwy kawowe

W cenie szkolenia serwis kawowy, bogate materiały szkoleniowe oraz certyfikaty dla uczestników.

Trenerzy

Mariusz Białczyk

Wieloletni praktyk biznesu, menedżer, trener i coach. Pomysłodawca i współwłaściciel firmy szkoleniowej. Miał możliwość pracować dla największych korporacji na świecie. Poznał dzięki temu najlepsze praktyki i rozwiązania wypracowane przez organizacje zatrudniające dziesiątki tysięcy osób, sprawdzone zarówno na polskim rynku jak i w innych krajach. Dzięki bliskiej i bezpośredniej współpracy z menedżerami z Wlk.Brytanii, Szwecji, Finlandii, Niemiec i USA świetnie odnajduje się w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Swoją karierę rozpoczynał w 1996 roku od stanowisk specjalistycznych, by z czasem awansować na pozycje średniego i wyższego szczebla menedżerskiego, które zajmuje nieustannie od 2003 roku do dziś. Budował i skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi na poziomach regionalnym i makroregionalnym, osiągając z nimi ponadprzeciętne rezultaty. Realizował to w przyjaznej atmosferze i z szacunkiem dla każdego współpracownika. Współpracował z takimi markami jak Ikea Group, Apator, Eurocash&Carry, Vorwerk i wieloma innymi. Uwielbia się uczyć a następnie dzielić się tą wiedzą z innymi. Wiedzę zdobywał u takich trenerów jak Blair Singer, T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Robert Riopel, Alex Mandossian czy Mariusz Szuba. Jest absolwentem elitarnego międzynarodowego cyklu szkoleń biznesowych Quantum Leap, w tym londyńskiego programu Train The Trainer organizowanych przez międzynarodową grupę szkoleniową Peak Potentials. Dzięki posiadanej energii, poczuciu humoru i wrodzonej charyzmie potrafi szybko zbudować bardzo dobrą relację z grupą. Absolwent Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie interesuje się rozwojem osobistym, fantastyką i sportem. Kocha podróże, ludzi, labradory i czas spędzany z najbliższymi. Nieustannie zadziwiony paradoksem: „Ludzie oczekują zmian, sami nie zmieniając niczego” i dodaje: „Jeśli chcesz coś zmienić, to… musisz coś zmienić”

Izabela Białczyk

Skutecznie zarządzała kluczowymi projektami z obszaru HR realizowanymi na rzecz największych koncernów międzynarodowych funkcjonujących w Polsce. Doradzała bankom, firmom z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, firmom informatycznym i produkcyjnym o różnych profilach. Pracowała zarówno z managementem polskim jak i przedstawicielami zagranicznych właścicieli firm zdobywając unikalne kompetencje związane ze zrozumieniem sposobu pracy reprezentantów różnych kultur.

W realizacji polityki HR zawsze skoncentrowana na dbaniu o dobro i wizerunek klienta przy zachowaniu szacunku dla jego pracowników. Jej doświadczenia i obszary specjalizacji dotyczą takich działań jak: rekrutacja, szkolenia, zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji, planowanie ścieżek karier, projektowanie systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, PR wewnętrzny, doradztwo na rzecz zarządów i kadry kierowniczej, ocena kompetencji pracowników, projektowanie systemów AC/DC, outplacement indywidualny i grupowy. Bardzo ceni sobie rozwój osobisty i poświęca mu każdą wolną chwilę. Uczestniczyła w licznych szkoleniach w tym prowadzonych przez takie osoby i firmy jak T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Mariusz Szuba, generał Roman Polko, Sandler Training Polska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie szczęśliwa mama i żona, czująca, że wreszcie znalazła się we właściwym miejscu i otoczeniu. Kocha dobrą literaturę i podróże. Jej motto życiowe to maksyma: „Cokolwiek robisz, rób to najlepiej, jak potrafisz”.

22 opinie dla Wystąpienia publiczne i sztuka autoprezentacji

  1. Oceniony 5 na 5.

    Krzysztof, Kierownik Oddziału

    Jestem zbudowany tymi zajęciami. Zakładałem pozorność szkolenia i mile się rozczarowałem. Szkolący są kompetentni, uniwersalnie wykształceni, mają duże doświadczenia. Można czerpać od nich wiele mądrości. Bardzo im dziękuję – to miód na moją duszę.

  2. Agnieszka, Rzecznik Prasowy

    Oboje trenerzy mają bardzo dobry kontakt z uczestnikami, a co najważniejsze są świetnie przygotowani. Szkolenie zawierało treści merytoryczne, lecz pozwalało również podejść do tematu w sposób praktyczny. Każda osoba miała okazje sprawdzić swoje umiejętności, wskazywano na mocne strony wystąpień, co jest niezwykle inspirujące.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Sławomir, Kierownik Oddziału

    Szkolenie było świetne, nie miałem okazji jeszcze w takim brać udziału. Żadnych minusów! Same plusy! Doświadczenie prowadzących, wiedza poparta badaniami, miłe usposobienie prowadzących. Pasja! – Miło jest obserwować ludzi, którzy robią to co kochają, w tak fajny sposób.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Elżbieta, Kierownik Działu Jakości

    Bardzo podobały mi się wystąpienia nas wszystkich „przed publicznością”. Mogliśmy sami zobaczyć jak robią to inni i podyskutować co było dobre, a co złe. Świetny pomysł, że otrzymamy nagrania później wraz z radami, co eliminować, co poprawić.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Monika

    Sposób prowadzenia szkolenia świetny, dużo przykładów z życia, slajdy, zdjęcia. Możliwość nie tylko słuchania, ale i czynnego brania udziału. Nie czułam się anonimowa. Chociaż jestem ostrożna, zazwyczaj mam opory przed wystąpieniami publicznymi – a dziś nie czułam zawstydzenia.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Specjalista

    Duża ilość przykładów, praktycznego pokazania tematu. Trenerzy super przygotowani, bardzo duża wiedza i doświadczenie, sposób prowadzenia dostosowany do odbiorców. W ciekawy sposób przedstawione zostały najważniejsze rzeczy.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Justyna, Wychowawca

    Rewelacyjnie! Prowadzący w sposobie prowadzenia przygotowanego szkolenia zawarli wszystkie wskazówki, które były ujęte w części merytorycznej.
    Bardzo dobre przygotowanie, możliwość praktycznego zastosowania wiedzy objętej programem szkolenia.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Michał, Specjalista

    Bardzo profesjonalne prowadzenie. Szybko, sprawnie, czas szkolenia minął bardzo szybko. Bardzo przydatny temat szkolenia.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Renata, Dyrektor Szkoły

    Nastawienie szkoleniowców- mega optymistyczne, pozytywna informacja zwrotna. Pełen profesjonalizm. Wysokie noty!

  10. Oceniony 5 na 5.

    Justyna – Doradca Biznesowy

    Bardzo treściwe, pomocne, podobało mi się wszystko – jak zawsze 😊

  11. Oceniony 5 na 5.

    Agata – Doradca Hipoteczny

    Warsztat z kamerą, możliwość sprawdzenia się przy różnych typach nagrań. Czekam z niecierpliwością na informację zwrotną w raporcie od was o moich mocnych i słabych stronach.

  12. Oceniony 5 na 5.

    Sylwia – Doradca Klienta

    Szkolenie pozwoliło pokonać stres wystąpień publicznych. Bardzo przydatne w mojej pracy każdego dnia. Etapy wystąpień i autoprezentacji zostały omówione w bardzo przyjazny sposób.

  13. Oceniony 5 na 5.

    Mariusz – Doradca

    Merytoryczne podejście, możliwość wystąpienia przed kamerą – jako duży plus szkolenia.

  14. Oceniony 5 na 5.

    Dominika – Doradca Klienta

    Trudne, inspirujące, ciekawe, rozwijające!

  15. Oceniony 5 na 5.

    Agnieszka – Doradca Agro

    Szkolenie bardzo ciekawe. Wcześniej nie brałam udziału w podobnym. Pomimo ogromnego stresu wystąpienia udało się zrealizować całość 😊

  16. Oceniony 5 na 5.

    Radosław – Doradca Biznes

    Bardzo pozytywnie! Masa ciekawych informacji dotyczących wystąpień – między innymi gra ciszą itp. Ciekawe przykłady – pozytywne i negatywne.

  17. Oceniony 5 na 5.

    Magdalena – Doradca Hipoteczny

    Swoboda, prosty przekaz

  18. Oceniony 5 na 5.

    Dominika

    Możliwość treningu własnego oraz rozwoju umiejętności komunikacji i prezentacji. Zajęcia warsztatowe! – REWELACJA 😊

  19. Oceniony 5 na 5.

    Anna

    Szkolenie bardzo mi odpowiadało i było dla mnie pomocne. Uzyskałam wiele praktycznych wskazówek, które postaram się stosować. Zachęciło mnie do czerpania przyjemności z prezentacji i uświadomiło znaczenie czasu w jej przygotowaniu oraz pracy nad strukturą.

  20. Oceniony 5 na 5.

    Jarosław – Dyrektor

    Szkolenie bardzo dobre- otwartość, przyjazna atmosfera, bardzo duża wiedza, umiejętność przekazywania informacji.

  21. Oceniony 5 na 5.

    Joanna – Dyrektor

    Szkolenie bardzo dobre. Dostosowane do potrzeb osób biorących udział.

  22. Oceniony 5 na 5.

    Dorota – Dyrektor

    Praktyczny aspekt ćwiczeń. Podsumowanie teorii, przykłady, proaktywna postawa.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *