Program szkolenia
1. Świadomość roli menedżera i jego odpowiedzialności w pracy z ludźmi:
- dążenie do sukcesu ludzi a nie własnego
- realizacja oczekiwanych celów (indywidualnych, zespołowych)
- osiąganie takich wyników przez zespół i jego członków, które pozwolą na otrzymanie dodatkowych zachęt (np. pozytywnych ocen okresowych, rozwoju pionowego w postaci awansu lub poziomego w postaci coraz bardziej odpowiedzialnych zadań, dodatkowych szkoleń, osiągnięcia premii lub nagród itp.)
- ciągła praca z zespołem
- działania rozwojowe zespołu i jego członków
- codzienny kontakt
- bieżące i okresowe nakładanie zadań
- monitorowanie podjętych działań i aktywności
- rozliczanie z efektów pracy i udzielanie informacji zwrotnej
- stosowanie metod coachingowych pozwalających skutecznie wpływać na wyniki i postawy pracowników
- motywowanie i budowanie zaangażowania
2. Właściwa postawa i autorytet szefa – jak go zbudować
3, Zachowania niedopuszczalne ze strony szefa oraz ich wpływ na:
- wyniki
- morale zespołu (zaangażowanie, postawę, współpracę)
4. Mój rynek i mój zespół. Obiektywna i rzetelna wiedza na temat aktualnej sytuacji oraz potencjału w zakresie:
- pracowników
- predyspozycji
- osobowości
- wiedza i umiejętności
- postawy
- współpracy w ramach zespołu i Banku
- portfela Klientów
- rynku, na którym działa
5. Kompetencje niezbędne do pracy z zespołem sprzedażowym:
- właściwe wyznaczanie zadań i aktywności – zapewniających osiągnięcie oczekiwanych przez Bank celów
- raportowanie i rozliczanie
- regularne spotkania zespołowe i indywidualne
6. Rekrutacja
- jak i gdzie szukać pracowników
- jak prowadzić profesjonalny proces rekrutacyjny
- na co zwracać uwagę podczas rekrutacji, aby zmniejszyć ryzyka błędów rekrutacyjnych
7. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
8. Motywowanie i budowanie zaangażowania ludzi
9. Właściwa komunikacja z pracownikami
- rola skutecznej komunikacji z zespołem
- najczęstsze błędy menedżerów oraz ich skutki
- dobre praktyki komunikacyjne szefa
10. Udzielanie informacji zwrotnej i korygowanie zachowań niepożądanych
- Modele udzielania informacji zwrotnej oraz ich właściwy dobór do celu i sytuacji
- Kanapka
- Komunikat Ja
- FUKO
- Start-Stop-Continue
- Model Pendletona
11. Sztuka zadawania pytań
- rola zadawania pytań w procesie pobudzania pracowników do refleksji i działań
- rodzaje pytań i ich dobór do celu rozmowy
12. Wykorzystanie metod coachingowych w pracy z zespołem
- wybrane narzędzia coachingowe (przeramowanie, metafora, matryca Eisenhowera, SWOT, Koło priorytetów i inne)
- rozmowa coachingowa według modelu GROW
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.