Skuteczne menedżer sprzedaży i obsługi klienta - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl

Skuteczne menedżer sprzedaży i obsługi klienta

Skuteczne menedżer sprzedaży i obsługi klienta

2900.00 

SKU: brak Kategoria:

Opis

Dla kogo

Szkolenie jest skierowane do osób zarządzających placówkami bankowymi lub zespołami sprzedażowymi.

Główne cele szkolenia

Nabycie umiejętności:

  • Codziennej efektywnej pracy z podległym zespołem
  • Skutecznego nakładania, monitorowania realizacji i rozliczania planów sprzedażowych
  • Zarządzania aktywnościami pracowników
  • Motywowania i budowania zaangażowania pracowników
  • Prowadzenia rozmów coachingowych
  • Właściwej komunikacji z pracownikami
  • Udzielania informacji zwrotnej
  • Skutecznej rekrutacji pracowników

Program szkolenia

1. Świadomość roli menedżera i jego odpowiedzialności w pracy z ludźmi:

  • dążenie do sukcesu ludzi a nie własnego
    • realizacja oczekiwanych celów (indywidualnych, zespołowych)
    • osiąganie takich wyników przez zespół i jego członków, które pozwolą na otrzymanie dodatkowych zachęt (np. pozytywnych ocen okresowych, rozwoju pionowego w postaci awansu lub poziomego w postaci coraz bardziej odpowiedzialnych zadań, dodatkowych szkoleń, osiągnięcia premii lub nagród itp.)
  • ciągła praca z zespołem
    • działania rozwojowe zespołu i jego członków
    • codzienny kontakt
    • bieżące i okresowe nakładanie zadań
    • monitorowanie podjętych działań i aktywności
    • rozliczanie z efektów pracy i udzielanie informacji zwrotnej
    • stosowanie metod coachingowych pozwalających skutecznie wpływać na wyniki i postawy pracowników
    • motywowanie i budowanie zaangażowania

2. Właściwa postawa i autorytet szefa – jak go zbudować

3, Zachowania niedopuszczalne ze strony szefa oraz ich wpływ na:

  • wyniki
  • morale zespołu (zaangażowanie, postawę, współpracę)

4. Mój rynek i mój zespół. Obiektywna i rzetelna wiedza na temat aktualnej sytuacji oraz potencjału w zakresie:

  • pracowników
    • predyspozycji
    • osobowości
    • wiedza i umiejętności
    • postawy
    • współpracy w ramach zespołu i Banku
  • portfela Klientów
  • rynku, na którym działa

5. Kompetencje niezbędne do pracy z zespołem sprzedażowym:

  • właściwe wyznaczanie zadań i aktywności – zapewniających osiągnięcie oczekiwanych przez Bank celów
  • raportowanie i rozliczanie
  • regularne spotkania zespołowe i indywidualne

6. Rekrutacja

  • jak i gdzie szukać pracowników
  • jak prowadzić profesjonalny proces rekrutacyjny
  • na co zwracać uwagę podczas rekrutacji, aby zmniejszyć ryzyka błędów rekrutacyjnych

7. Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym

8. Motywowanie i budowanie zaangażowania ludzi

9. Właściwa komunikacja z pracownikami

  • rola skutecznej komunikacji z zespołem
  • najczęstsze błędy menedżerów oraz ich skutki
  • dobre praktyki komunikacyjne szefa

10. Udzielanie informacji zwrotnej i korygowanie zachowań niepożądanych

  • Modele udzielania informacji zwrotnej oraz ich właściwy dobór do celu i sytuacji
    • Kanapka
    • Komunikat Ja
    • FUKO
    • Start-Stop-Continue
    • Model Pendletona

11. Sztuka zadawania pytań

  • rola zadawania pytań w procesie pobudzania pracowników do refleksji i działań
  • rodzaje pytań i ich dobór do celu rozmowy

12. Wykorzystanie metod coachingowych w pracy z zespołem

  • wybrane narzędzia coachingowe (przeramowanie, metafora, matryca Eisenhowera, SWOT, Koło priorytetów i inne)
  • rozmowa coachingowa według modelu GROW

Informacje dodatkowe

Szkolenie zostanie zorganizowane w formie zdalnej i będzie obejmowało dwanaście spotkań po 4 godziny dydaktyczne każde.

Koszt uczestnictwa:

Cena 2 490 PLN netto (jednorazowo) lub 2 990 PLN netto w rozbiciu na 5 rat (każda po 598 PLN netto).

W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i certyfikaty.

Czas trwania szkolenia:

6 sesji merytorycznych i 6 sesji warsztatowych po 4 godziny dydaktyczne każda.

Po spotkaniu merytorycznym, Uczestnicy otrzymują do przygotowania zadania, omawiane i konsultowane podczas spotkań warsztatowych.

Sesje merytoryczne są nagrywane i udostępniane Uczestnikom wraz z prezentacjami w formie elektronicznej. Sesje warsztatowe odbywają się wyłącznie na żywo.

Sesje prowadzone w godzinach 10.00-13.15.

Dodatkowo każdy z Uczestników ma do wykorzystania w dowolnym momencie trwania programu 2 godziny konsultacji indywidualnych.

Stosowane metody: wykład, dyskusja, prezentacje, ćwiczenia indywidualne i grupowe, multimedia.

Harmonogram spotkań

  • 7.04  sesja merytoryczna
  • 15.04 sesja warsztatowa
  • 29.04 sesja merytoryczna
  • 13.05 2 sesja warsztatowa
  • 26.05 3 sesja merytoryczna
  • 10.06 3 sesja warsztatowa
  • 2.09 4 sesja merytoryczna
  • 16.09 4 sesja warsztatowa
  • 7.10 5 sesja merytoryczna
  • 21.10 5 sesja warsztatowa
  • 4.11 6 sesja merytoryczna
  • 18.11 6 sesja warsztatowa

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Skuteczne menedżer sprzedaży i obsługi klienta”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *