Zarządzanie pracownikami w dobie kryzysu - jak dzięki właściwej komunikacji z pracownikami i dobrze zorganizowanemu systemowi pracy zdalnej utrzymać zaangażowany i dobrze funkcjonujący zespół - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus

Zarządzanie pracownikami w dobie kryzysu – jak dzięki właściwej komunikacji z pracownikami i dobrze zorganizowanemu systemowi pracy zdalnej utrzymać zaangażowany i dobrze funkcjonujący zespół

Zarządzanie pracownikami w dobie kryzysu – jak dzięki właściwej komunikacji z pracownikami i dobrze zorganizowanemu systemowi pracy zdalnej utrzymać zaangażowany i dobrze funkcjonujący zespół

147.00 

SKU: brak Kategoria:

Opis

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do menedżerów mierzących się z nowymi wyzwaniami, które stawia przed nami sytuacja związana z pandemią koronawirusa.

Główne cele szkolenia

  • zdobycie praktycznej wiedzy na temat tego, jak rozmawiać z pracownikami, tak, aby zapewnić maksymalną skuteczność komunikacji w sytuacji kryzysowej
  • poznanie sprawdzonych metod radzenia sobie z emocjami pracowników
  • nabycie umiejętności sprawnego organizowania pracy zespołów rozproszonych tak, by realizowały cele nałożone przez przełożonych
  • przegląd narzędzi dostępnych na rynku służących wspieraniu pracy zespołów rozproszonych
  • uzyskanie wskazówek dotyczących tego, jak motywować pracowników i zwiększać ich zaangażowanie.

Elementy szkolenia

  1. Problemy, z jakimi menedżerowie mierzą się w dobie pandemii w związku z zarządzaniem ludźmi. Na co jeszcze powinniśmy być przygotowani w nadchodzącym czasie?
  2. Jak dziś musi zachowywać się lider, żeby utrzymać zaangażowanie i autorytet wśród pracowników.
  3. Emocje rządzące ludźmi w obliczu zagrożenia i ich wpływ na wyniki zespołu i organizacji. Jak sobie z nimi radzić?
  4. Komunikacja – dlaczego jest szczególnie ważna w sytuacji kryzysowej?
  5. Czym komunikacja w dobie kryzysu musi się różnić od tej, z którą mamy do czynienia na co dzień?
  6. Konsekwencje błędów popełnianych przez szefów w relacjach z zespołem w czasach kryzysów.
  7. Jak zadbać o prawidłową komunikację w dzisiejszych realiach? Sprawdzone techniki i skuteczny model komunikowania się w sytuacjach kryzysowych.
  8. Narzędzia i rozwiązania technologiczne do komunikowania się i pracy z zespołem rozproszonym. Wady i zalety wybranych rozwiązań.
  9. Praca zdalna – korzyści i zagrożenia.
  10. Typy pracy zdalnej.
  11. O co powinieneś zadbać organizując w firmie pracę zdalną?
  12. Jak wesprzeć pracownika w zorganizowaniu miejsca do pracy zdalnej – praktyczne wskazówki dla menedżerów.
  13. Jak motywować i utrzymywać zaangażowanie zespołu rozproszonego

Metody

  • miniwykład
  • prezentacja
  • multimedia
  • ćwiczenia indywidualne
  • dyskusja

Bonusy i informacje dodatkowe

Czas szkolenia: szkolenie online – łącznie 7,5 godzin zegarowych, podzielonych na trzy 2,5 godzinne bloki. Każdy blok przeprowadzony zostanie innego dnia, zgodnie z wybranym terminem.

W cenie szkolenia:

  • 3 dwuipółgodzinne sesje szkolenia online
  • 2 godziny konsultacji online dla każdej firmy do wykorzystania w ciągu 4 tygodni od zakończenia szkolenia na omówienie problemów specyficznych dla danej organizacji
  • możliwość uczestniczenia w 2-godzinnej sesji grupowej wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy uczestnikami szkolenia
  • sesja pytań i odpowiedzi – rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez Uczestników
  • materiały w wersji elektronicznej

Dodatkowo Uczestnicy otrzymają materiały do pobrania:

  • Gotowy schemat Modelu Komunikacji Kryzysowej
  • Check lista elementów do zorganizowania pracy zdalnej po stronie firmy i po stronie pracownika
  • Zestaw słów kluczy wykorzystywanych w Modelu Komunikacji Kryzysowej
  • Opis niemal 100 narzędzi, pomysłów i rozwiązań do pracy zdalnej w zakresie:
    • Komunikacji z zespołem
    • Organizacji videokonferencji i szkoleń
    • Zarządzania projektami
    • Narzędzi wspierających sprzedaż
    • Pracy kreatywnej w zespole zdalnym
    • Zarządzania stresem
    • Wspierania koncentracji
    • Polecanych książek i źródeł wiedzy na temat efektywnej pracy

Trenerzy

Mariusz Białczyk

Wieloletni praktyk biznesu, menedżer, trener i coach. Pomysłodawca i współwłaściciel firmy szkoleniowej. Miał możliwość pracować dla największych korporacji na świecie. Poznał dzięki temu najlepsze praktyki i rozwiązania wypracowane przez organizacje zatrudniające dziesiątki tysięcy osób, sprawdzone zarówno na polskim rynku jak i w innych krajach. Dzięki bliskiej i bezpośredniej współpracy z menedżerami z Wlk.Brytanii, Szwecji, Finlandii, Niemiec i USA świetnie odnajduje się w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Swoją karierę rozpoczynał w 1996 roku od stanowisk specjalistycznych, by z czasem awansować na pozycje średniego i wyższego szczebla menedżerskiego, które zajmuje nieustannie od 2003 roku do dziś. Budował i skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi na poziomach regionalnym i makroregionalnym, osiągając z nimi ponadprzeciętne rezultaty. Realizował to w przyjaznej atmosferze i z szacunkiem dla każdego współpracownika. Współpracował z takimi markami jak Ikea Group, Apator, Eurocash&Carry, Vorwerk i wieloma innymi. Uwielbia się uczyć a następnie dzielić się tą wiedzą z innymi. Wiedzę zdobywał u takich trenerów jak Blair Singer, T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Robert Riopel, Alex Mandossian czy Mariusz Szuba. Jest absolwentem elitarnego międzynarodowego cyklu szkoleń biznesowych Quantum Leap, w tym londyńskiego programu Train The Trainer organizowanych przez międzynarodową grupę szkoleniową Peak Potentials. Dzięki posiadanej energii, poczuciu humoru i wrodzonej charyzmie potrafi szybko zbudować bardzo dobrą relację z grupą. Absolwent Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie interesuje się rozwojem osobistym, fantastyką i sportem. Kocha podróże, ludzi, labradory i czas spędzany z najbliższymi. Nieustannie zadziwiony paradoksem: „Ludzie oczekują zmian, sami nie zmieniając niczego” i dodaje: „Jeśli chcesz coś zmienić, to… musisz coś zmienić”

Izabela Białczyk

Skutecznie zarządzała kluczowymi projektami z obszaru HR realizowanymi na rzecz największych koncernów międzynarodowych funkcjonujących w Polsce. Doradzała bankom, firmom z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, firmom informatycznym i produkcyjnym o różnych profilach. Pracowała zarówno z managementem polskim jak i przedstawicielami zagranicznych właścicieli firm zdobywając unikalne kompetencje związane ze zrozumieniem sposobu pracy reprezentantów różnych kultur.

W realizacji polityki HR zawsze skoncentrowana na dbaniu o dobro i wizerunek klienta przy zachowaniu szacunku dla jego pracowników. Jej doświadczenia i obszary specjalizacji dotyczą takich działań jak: rekrutacja, szkolenia, zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji, planowanie ścieżek karier, projektowanie systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, PR wewnętrzny, doradztwo na rzecz zarządów i kadry kierowniczej, ocena kompetencji pracowników, projektowanie systemów AC/DC, outplacement indywidualny i grupowy. Bardzo ceni sobie rozwój osobisty i poświęca mu każdą wolną chwilę. Uczestniczyła w licznych szkoleniach w tym prowadzonych przez takie osoby i firmy jak T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Mariusz Szuba, generał Roman Polko, Sandler Training Polska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie szczęśliwa mama i żona, czująca, że wreszcie znalazła się we właściwym miejscu i otoczeniu. Kocha dobrą literaturę i podróże. Jej motto życiowe to maksyma: „Cokolwiek robisz, rób to najlepiej, jak potrafisz”.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Zarządzanie pracownikami w dobie kryzysu – jak dzięki właściwej komunikacji z pracownikami i dobrze zorganizowanemu systemowi pracy zdalnej utrzymać zaangażowany i dobrze funkcjonujący zespół”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *