Opis
Dla kogo
Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby poprawić swoją efektywność biznesową poprzez:
- poznanie skutecznych asertywnych sposobów reagowania w sytuacji agresji lub manipulacji drugiej strony,
- zwiększenie pewności siebie,
- wzmocnienie poczucia własnej wartości.
Dla tych, którzy chcieliby dowiedzieć się, jak zachowywać się asertywnie w relacjach zawodowych – z przełożonymi, współpracownikami i Klientami.
Główne cele szkolenia
Dzięki szkoleniu dowiedzą się Państwo:
- co leży u podstaw braku asertywności,
- jakie postawy przyjmują ludzie w relacjach z innymi,
- w jakich sytuacjach życiowych warto stosować postawę asertywną,
- jakie są najbardziej efektywne techniki asertywne.
Ryszard, Kierownik Produkcji –
Bardzo fajne i interesujące szkolenie. Małe grono uczestników powodowało u mnie pełniejszy udział w szkoleniu.
Elżbieta –
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie z jednoczesnym zapewnieniem przyjemnej atmosfery i swobody wypowiedzi.
Justyna, Specjalista ds. Kadr –
Oceniam szkolenie bardzo dobrze. Podobał mi się zarówno zakres tematyczny, jak i przygotowanie oraz forma szkolenia. Najbardziej fakt, że teoria była poparta przykładami.
Ewelina, Właściciel –
Forma szkolenia, luz, mała grupa.