Program szkolenia
1. Nowe wyzwania w obszarze sprzedaży stojące przed Bankami Spółdzielczymi
2. Działania konieczne, aby sprostać zmianom na rynku bankowym w zakresie
- preferencji i oczekiwań klientów
- zmian pokoleniowych
- działań banków konkurencyjnych
- zmiany struktury wieku Klientów Banku
3. Jak przyzwyczajenia i nawyki pracowników Banku hamują sprzedaż – jak je zmienić, aby w pełni wykorzystać możliwości sprzedaży wśród dotychczasowych i nowych Klientów Banku
4. Szczegółowa analiza potencjału rynku, na którym działa Bank
- darmowe narzędzia i bazy pozwalające poznać specyfikę lokalnego rynku
- dopasowanie kierunków działań sprzedażowych do specyfiki rynku
5. Jak poprawnie określać kluczowe cele sprzedaży, aby zapewnić realizację wyniku finansowego na oczekiwanym poziomie
6. Dobór i wdrożenie najskuteczniejszej strategii sprzedażowej w Banku
7. Analiza kluczowych czynników mających wpływ na sukces lub porażkę działań sprzedażowych Banku
8. Przegląd działań sprzedażowych, które dają najszybsze efekty
- Skuteczne zarządzanie zespołem
- Struktury sprzedaży – dobór optymalnej struktury i podziału zadań
- Kluczowe kompetencje skutecznego zespołu sprzedaży i obsługi
9. Budowanie zaangażowania i motywacji pracowników
- Diagnoza zaangażowania zespołu
- Analiza potencjału i predyspozycji do pracy z Klientami
- Przegląd narzędzi do weryfikacji potencjału sprzedażowego pracowników
- Najskuteczniejsze działania rozwojowe wzmacniające kompetencje pracowników
- Sprawdzone sposoby motywowania i budowania zaangażowania pracowników
10. Codzienna praca menedżera z zespołem sprzedażowym
- Skuteczny model szybkiego wdrażania sprzedawców
- Metody szybkiego rozwoju umiejętności sprzedażowych
- Ramowy plan dnia i aktywności sprzedażowych pracowników
11. Narzędzia wspierające menedżera w efektywnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Plany sprzedażowe
- Aktywności sprzedażowe
- Raportowanie działań
- Finansowe systemy motywacyjne
12. Zarządzanie relacjami z istniejącymi Klientami Banku
- Segmentacja Klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów Banku
- Skuteczne sposoby docierania do osób decyzyjnych w firmach
13. Nowoczesne kanały i metody sprzedaży produktów bankowych
- Pasywne i aktywne kanały zwiększania sprzedaży wykorzystujące dostępne na rynku narzędzia i technologie
- Jak wykorzystać media społecznościowe do sprzedaży produktów bankowych
- Budowanie marki Banku i wzmacnianie jego wizerunku na lokalnym rynku
- Skuteczna i tania reklama Banku
- Najnowsze i tradycyjne kanały, które można wykorzystywać w Banku, aby dotrzeć do bardzo wielu nowych Klientów
- Metody sprzedaży „jeden do wielu” zapewniające skokowy wzrost sprzedaży wśród Klientów docelowych
- “Model odwróconej sprzedaży” – jak spowodować, żeby właściwi klienci sami prosili o kontakt ze strony Banku
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.