
Skuteczne Zarządzanie Sprzedażą w Banku Spółdzielczym – szkolenie w formule online
Szkolenie przygotowane specjalnie dla menedżerów wysokiego szczebla – Prezesów, Wiceprezesów i Członków Zarządu Banków Spółdzielczych odpowiedzialnych za sprzedaż.
Cele szkolenia:
- Opracowanie strategii działań sprzedażowych najlepiej dopasowanej do specyfiki Banku
- Zbadanie prawdziwego potencjału rynku, na którym działa Bank
- Dokonanie dokładnego przeglądu mocnych stron Banku, które można wykorzystać w celu szybkiego zwiększenia sprzedaży
- Poznanie najbardziej efektywnych sposobów wykorzystania potencjału pracowników sprzedaży i obsługi Klienta
- Wdrożenie skutecznych metod zwiększających aktywności sprzedażowe pracowników
- Poznanie zasad tworzenia skutecznych planów sprzedażowych oraz systemów motywacyjnych
- Pozyskanie wiedzy na temat skutecznych sposobów sprzedaży w schemacie jeden do wielu i wykorzystywania nowoczesnych sposobów dotarcia do Klienta
- Poznanie sposobów na zwiększenie dochodów pozaodsetkowych Bank
Ramowy program cyklu szkoleniowego:
1. Nowe wyzwania w obszarze sprzedaży stojące przed Bankami Spółdzielczymi
2. Działania konieczne, aby sprostać zmianom na rynku bankowym w zakresie
- preferencji i oczekiwań klientów
- zmian pokoleniowych
- działań banków konkurencyjnych
- zmiany struktury wieku Klientów Banku
3. Jak przyzwyczajenia i nawyki pracowników Banku hamują sprzedaż – jak je zmienić, aby w pełni wykorzystać możliwości sprzedaży wśród dotychczasowych i nowych Klientów Banku
4. Szczegółowa analiza potencjału rynku, na którym działa Bank
- darmowe narzędzia i bazy pozwalające poznać specyfikę lokalnego rynku
- dopasowanie kierunków działań sprzedażowych do specyfiki rynku
5. Jak poprawnie określać kluczowe cele sprzedaży, aby zapewnić realizację wyniku finansowego na oczekiwanym poziomie
6. Dobór i wdrożenie najskuteczniejszej strategii sprzedażowej w Banku
7. Analiza kluczowych czynników mających wpływ na sukces lub porażkę działań sprzedażowych Banku
8. Przegląd działań sprzedażowych, które dają najszybsze efekty
- Skuteczne zarządzanie zespołem
- Struktury sprzedaży – dobór optymalnej struktury i podziału zadań
- Kluczowe kompetencje skutecznego zespołu sprzedaży i obsługi
9. Budowanie zaangażowania i motywacji pracowników
- Diagnoza zaangażowania zespołu
- Analiza potencjału i predyspozycji do pracy z Klientami
- Przegląd narzędzi do weryfikacji potencjału sprzedażowego pracowników
- Najskuteczniejsze działania rozwojowe wzmacniające kompetencje pracowników
- Sprawdzone sposoby motywowania i budowania zaangażowania pracowników
10. Codzienna praca menedżera z zespołem sprzedażowym
- Skuteczny model szybkiego wdrażania sprzedawców
- Metody szybkiego rozwoju umiejętności sprzedażowych
- Ramowy plan dnia i aktywności sprzedażowych pracowników
11. Narzędzia wspierające menedżera w efektywnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Plany sprzedażowe
- Aktywności sprzedażowe
- Raportowanie działań
- Finansowe systemy motywacyjne
12. Zarządzanie relacjami z istniejącymi Klientami Banku
- Segmentacja Klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów Banku
- Skuteczne sposoby docierania do osób decyzyjnych w firmach
13. Nowoczesne kanały i metody sprzedaży produktów bankowych
- Pasywne i aktywne kanały zwiększania sprzedaży wykorzystujące dostępne na rynku narzędzia i technologie
- Jak wykorzystać media społecznościowe do sprzedaży produktów bankowych
- Budowanie marki Banku i wzmacnianie jego wizerunku na lokalnym rynku
- Skuteczna i tania reklama Banku
- Najnowsze i tradycyjne kanały, które można wykorzystywać w Banku, aby dotrzeć do bardzo wielu nowych Klientów
- Metody sprzedaży „jeden do wielu” zapewniające skokowy wzrost sprzedaży wśród Klientów docelowych
- “Model odwróconej sprzedaży” – jak spowodować, żeby właściwi klienci sami prosili o kontakt ze strony Banku
Szczegóły szkolenia
Szkolenie zostanie zorganizowane w formie zdalnej i będzie prowadzone na nowoczesnej platformie szkoleniowej. Będzie obejmowało:
18 czterogodzinnych spotkań w tym:
- 9 sesji merytorycznych – wszystkie sesje będą nagrywane i udostępniane Uczestnikom
- 9 sesji warsztatowych – wymiany wiedzy, dzielenia się doświadczeniami i najlepszymi praktykami pomiędzy Uczestnikami programu oraz Trenerami
- 5 godzin konsultacji indywidualnych
Każdy Uczestnik w trakcie cyklu szkoleniowego otrzyma:
- 700 stron materiałów w formie prezentacji
- 27 godzin nagrań
- Dostęp do zamkniętej społeczności menedżerów sprzedaży
- Certyfikat ukończenia – wręczenie podczas uroczystego spotkania połączonego z kolacją, noclegiem i dodatkowymi atrakcjami
Koszt uczestnictwa:
5 340 PLN netto za osobę.
W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i certyfikaty.
Termin rozpoczęcia IV Edycji:
25 styczeń 2023 r.