Skuteczne Zarządzanie Sprzedażą w Banku Spółdzielczym – cykl szkoleniowy - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl
Skuteczne Zarządzanie Sprzedażą w Banku Spółdzielczym – cykl szkoleniowy 2022-06-18T21:31:41+01:00

Skuteczne Zarządzanie Sprzedażą w Banku Spółdzielczym – szkolenie w formule online

Szkolenie przygotowane specjalnie dla menedżerów wysokiego szczebla – Prezesów, Wiceprezesów i Członków Zarządu Banków Spółdzielczych odpowiedzialnych za sprzedaż.

Cele szkolenia:

  • Opracowanie strategii działań sprzedażowych najlepiej dopasowanej do specyfiki Banku
  • Zbadanie prawdziwego potencjału rynku, na którym działa Bank
  • Dokonanie dokładnego przeglądu mocnych stron Banku, które można wykorzystać w celu szybkiego zwiększenia sprzedaży
  • Poznanie najbardziej efektywnych sposobów wykorzystania potencjału pracowników sprzedaży i obsługi Klienta
  • Wdrożenie skutecznych metod zwiększających aktywności sprzedażowe pracowników
  • Poznanie zasad tworzenia skutecznych planów sprzedażowych oraz systemów motywacyjnych
  • Pozyskanie wiedzy na temat skutecznych sposobów sprzedaży w schemacie jeden do wielu i wykorzystywania nowoczesnych sposobów dotarcia do Klienta
  • Poznanie sposobów na zwiększenie dochodów pozaodsetkowych Bank

Ramowy program cyklu szkoleniowego:

1. Nowe wyzwania w obszarze sprzedaży stojące przed Bankami Spółdzielczymi

2. Działania konieczne, aby sprostać zmianom na rynku bankowym w zakresie

  • preferencji i oczekiwań klientów
  • zmian pokoleniowych
  • działań banków konkurencyjnych
  • zmiany struktury wieku Klientów Banku

3. Jak przyzwyczajenia i nawyki pracowników Banku hamują sprzedaż – jak je zmienić, aby w pełni wykorzystać możliwości sprzedaży wśród dotychczasowych i nowych Klientów Banku

4. Szczegółowa analiza potencjału rynku, na którym działa Bank

  • darmowe narzędzia i bazy pozwalające poznać specyfikę lokalnego rynku
  • dopasowanie kierunków działań sprzedażowych do specyfiki rynku

5. Jak poprawnie określać kluczowe cele sprzedaży, aby zapewnić realizację wyniku finansowego na oczekiwanym poziomie

6. Dobór i wdrożenie najskuteczniejszej strategii sprzedażowej w Banku

7. Analiza kluczowych czynników mających wpływ na sukces lub porażkę działań sprzedażowych Banku

8. Przegląd działań sprzedażowych, które dają najszybsze efekty

  • Skuteczne zarządzanie zespołem
  • Struktury sprzedaży – dobór optymalnej struktury i podziału zadań
  • Kluczowe kompetencje skutecznego zespołu sprzedaży i obsługi

9. Budowanie zaangażowania i motywacji pracowników

  • Diagnoza zaangażowania zespołu
  • Analiza potencjału i predyspozycji do pracy z Klientami
  • Przegląd narzędzi do weryfikacji potencjału sprzedażowego pracowników
  • Najskuteczniejsze działania rozwojowe wzmacniające kompetencje pracowników
  • Sprawdzone sposoby motywowania i budowania zaangażowania pracowników

10. Codzienna praca menedżera z zespołem sprzedażowym

  • Skuteczny model szybkiego wdrażania sprzedawców
  • Metody szybkiego rozwoju umiejętności sprzedażowych
  • Ramowy plan dnia i aktywności sprzedażowych pracowników

11. Narzędzia wspierające menedżera w efektywnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym

  • Plany sprzedażowe
  • Aktywności sprzedażowe
  • Raportowanie działań
  • Finansowe systemy motywacyjne

12. Zarządzanie relacjami z istniejącymi Klientami Banku

  • Segmentacja Klientów
  • Pozyskiwanie nowych klientów Banku
  • Skuteczne sposoby docierania do osób decyzyjnych w firmach

13. Nowoczesne kanały i metody sprzedaży produktów bankowych

  • Pasywne i aktywne kanały zwiększania sprzedaży wykorzystujące dostępne na rynku narzędzia i technologie
  • Jak wykorzystać media społecznościowe do sprzedaży produktów bankowych
  • Budowanie marki Banku i wzmacnianie jego wizerunku na lokalnym rynku
  • Skuteczna i tania reklama Banku
  • Najnowsze i tradycyjne kanały, które można wykorzystywać w Banku, aby dotrzeć do bardzo wielu nowych Klientów
  • Metody sprzedaży „jeden do wielu” zapewniające skokowy wzrost sprzedaży wśród Klientów docelowych
  • “Model odwróconej sprzedaży” – jak spowodować, żeby właściwi klienci sami prosili o kontakt ze strony Banku

Szczegóły szkolenia

Szkolenie zostanie zorganizowane w formie zdalnej i będzie prowadzone na nowoczesnej platformie szkoleniowej. Będzie obejmowało:

18 czterogodzinnych spotkań w tym:

  • 9 sesji merytorycznych – wszystkie sesje będą nagrywane i udostępniane Uczestnikom
  • 9 sesji warsztatowych – wymiany wiedzy, dzielenia się doświadczeniami i najlepszymi praktykami pomiędzy Uczestnikami programu oraz Trenerami
  • 5 godzin konsultacji indywidualnych

Każdy Uczestnik w trakcie cyklu szkoleniowego otrzyma:

  • 700 stron materiałów w formie prezentacji
  • 27 godzin nagrań
  • Dostęp do zamkniętej społeczności menedżerów sprzedaży
  • Certyfikat ukończenia – wręczenie podczas uroczystego spotkania połączonego z kolacją, noclegiem i dodatkowymi atrakcjami

Koszt uczestnictwa:

4 900 PLN netto za osobę.

W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i certyfikaty.

Termin rozpoczęcia III Edycji:

13 września 2022 r.

Referencje

W celu rezerwacji miejsca na szkoleniu skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą poniższego formularza

504 100 182
660 463 736
biuro@szkolenia-torun.pl

Wszystkie szkolenia dla banków