
Skuteczna Sprzedaż w Banku – szkolenie w formule online
Szkolenie jest skierowane do pracowników placówek bankowych, którzy w swojej pracy zajmują się obsługą klientów i sprzedażą produktów bankowych.
Cele szkolenia:
Nabycie umiejętności:
- Skutecznego poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów bankowych
- Prowadzenia efektywnych telefonicznych rozmów sprzedażowych
- Wykorzystywania wizyt klientów w oddziale do sprzedaży produktów bankowych
- Badania potrzeb klientów
- Posługiwania się językiem korzyści
- Skutecznego radzenia sobie z obiekcjami
- Stosowania technik sprzedaży
- Zwiększania efektywności sprzedaży
- Pozyskiwania rekomendacji
Ramowy program szkolenia:
Dzień 1
1. Przygotowanie do procesu sprzedaży
- Skąd pozyskać nowych klientów dla Banku?
- Jak docierać do osób decyzyjnych?
- Jak profesjonalnie przygotować się do rozmowy z Klientem (nowym lub dotychczasowym – skąd czerpać informacje?)
- Jak profesjonalnie prowadzić rozmowy telefonicznie
2. Nawiązanie relacji z klientem
- Rola pierwszego wrażenia, właściwego powitania Klienta
3. Badanie potrzeb
- Jak rozpocząć rozmowę z Klientem, aby zdecydował się ujawnić nam swoje potrzeby?
- Jakie pytania zadawać, aby odkryć prawdziwe potrzeby Klienta?
4. Sprzedaż właściwa i dopasowanie oferty do potrzeb Klienta
- Zasady budowania profesjonalnej i skutecznej oferty handlowej
- Na jakie elementy należy położyć nacisk, żeby oferta wzbudziła zainteresowanie Klienta
- Jak rozumieć pojęcie „język korzyści”.
- Przekładanie informacji o produktach i usługach na język korzyści z wykorzystaniem modelu Cecha-Zaleta-Korzyść
- Słowa i zwroty podnoszące skuteczność przedstawianej oferty.
- Zastosowanie języka korzyści w praktyce na przykładzie produktów i usług bankowych
Dzień 2
5. Źródła obiekcji i wątpliwości Klienta
- Jak odróżnić prawdziwe obiekcje Klienta od wymówek
- Skuteczne strategie radzenia sobie z obiekcjami Klienta
- Zestaw pytań przydatnych podczas procesu pokonywania obiekcji Klienta
6. Techniki wspierające radzenie sobie z obiekcjami Klienta i próbne zamknięcie sprzedaży
7. Płynne przejście od obiekcji do finalizacji transakcji oraz skuteczne zamykanie procesu sprzedażowego.
- Sygnały zakupowe świadczące o wstępnej gotowości Klienta do zakupu
- Skuteczne sposoby zamykania procesu sprzedaży
- Zwiększanie zyskowności transakcji poprzez dosprzedaż
8. Pożegnanie z Klientem, pozyskiwanie rekomendacji.
9. Rola obsługi posprzedażowej w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klienta.
Szkolenie zostanie zorganizowane w formie zdalnej i będzie obejmowało dwa spotkania po 8 godzin dydaktycznych każde.
Koszt uczestnictwa:
549 PLN netto za osobę.
W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i certyfikaty.
Termin szkolenia:
1 Edycja
- 29.06 cz. 1
- 6.07 cz. 2
2 Edycja
- 15.09
- 29.09
Czas trwania:
16 godziny dydaktycznych (podzielone na 2 dni szkoleniowe po 8 godzin dydaktycznych każdy)
Stosowane metody:
wykład, dyskusja, prezentacje, ćwiczenia indywidualne i grupowe, multimedia.