Skuteczna Sprzedaż w Banku – szkolenie w formule online - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl
Skuteczna Sprzedaż w Banku – szkolenie w formule online 2022-03-28T11:06:17+01:00

Skuteczna Sprzedaż w Banku – szkolenie w formule online

Szkolenie jest skierowane do pracowników placówek bankowych, którzy w swojej pracy zajmują się obsługą klientów i sprzedażą produktów bankowych.

Cele szkolenia:

Nabycie umiejętności:

  • Skutecznego poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów bankowych
  • Prowadzenia efektywnych telefonicznych rozmów sprzedażowych
  • Wykorzystywania wizyt klientów w oddziale do sprzedaży produktów bankowych
  • Badania potrzeb klientów
  • Posługiwania się językiem korzyści
  • Skutecznego radzenia sobie z obiekcjami
  • Stosowania technik sprzedaży
  • Zwiększania efektywności sprzedaży
  • Pozyskiwania rekomendacji

Ramowy program szkolenia:

Dzień 1

1. Przygotowanie do procesu sprzedaży

  • Skąd pozyskać nowych klientów dla Banku?
  • Jak docierać do osób decyzyjnych?
  • Jak profesjonalnie przygotować się do rozmowy z Klientem (nowym lub dotychczasowym – skąd czerpać informacje?)
  • Jak profesjonalnie prowadzić rozmowy telefonicznie

2. Nawiązanie relacji z klientem

  • Rola pierwszego wrażenia, właściwego powitania Klienta

3. Badanie potrzeb

  • Jak rozpocząć rozmowę z Klientem, aby zdecydował się ujawnić nam swoje potrzeby?
  • Jakie pytania zadawać, aby odkryć prawdziwe potrzeby Klienta?

4. Sprzedaż właściwa i dopasowanie oferty do potrzeb Klienta

  • Zasady budowania profesjonalnej i skutecznej oferty handlowej
  • Na jakie elementy należy położyć nacisk, żeby oferta wzbudziła zainteresowanie Klienta
  • Jak rozumieć pojęcie „język korzyści”.
  • Przekładanie informacji o produktach i usługach na język korzyści z wykorzystaniem modelu Cecha-Zaleta-Korzyść
  • Słowa i zwroty podnoszące skuteczność przedstawianej oferty.
  • Zastosowanie języka korzyści w praktyce na przykładzie produktów i usług bankowych

Dzień 2

5. Źródła obiekcji i wątpliwości Klienta

  • Jak odróżnić prawdziwe obiekcje Klienta od wymówek
  • Skuteczne strategie radzenia sobie z obiekcjami Klienta
  • Zestaw pytań przydatnych podczas procesu pokonywania obiekcji Klienta

6. Techniki wspierające radzenie sobie z obiekcjami Klienta i próbne zamknięcie sprzedaży

7. Płynne przejście od obiekcji do finalizacji transakcji oraz skuteczne zamykanie procesu sprzedażowego.

  • Sygnały zakupowe świadczące o wstępnej gotowości Klienta do zakupu
  • Skuteczne sposoby zamykania procesu sprzedaży
  • Zwiększanie zyskowności transakcji poprzez dosprzedaż

8. Pożegnanie z Klientem, pozyskiwanie rekomendacji.

9. Rola obsługi posprzedażowej w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klienta.

Szkolenie zostanie zorganizowane w formie zdalnej i będzie obejmowało dwa spotkania po 8 godzin dydaktycznych każde.

Koszt uczestnictwa:

549 PLN netto za osobę.

W cenę szkolenia wliczone są materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i certyfikaty.

Termin szkolenia:

1 Edycja

  • 29.06 cz. 1
  • 6.07 cz. 2

2 Edycja

  • 15.09
  • 29.09

Czas trwania:

16 godziny dydaktycznych (podzielone na 2 dni szkoleniowe po 8 godzin dydaktycznych każdy)

Stosowane metody:

wykład, dyskusja, prezentacje, ćwiczenia indywidualne i grupowe, multimedia.

Referencje

W celu rezerwacji miejsca na szkoleniu skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą poniższego formularza

504 100 182
660 463 736
biuro@szkolenia-torun.pl

Wszystkie szkolenia dla banków