Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży 2018-01-23T23:19:46+02:00

Dla kogo

Szkolenie przygotowane dla pracowników i menadżerów działów sprzedaży i handlowych, mających na co dzień kontakt z klientami i odpowiedzialnych za sprzedaż produktów lub usług firmy. Zastosowanie technik i narzędzi prezentowanych i ćwiczonych podczas szkolenia pozwoli na zdecydowany rozwój umiejętności sprzedażowych i budowanie partnerskich relacji z klientami.

Kup teraz

Główne cele szkolenia

  • wypracowanie pewnej siebie postawy oraz pozytywnego nastawienia do sprzedaży, produktów firmy i klientów
  • poznanie swoich mocnych stron, zwiększających szanse na sprzedaż
  • nabycie umiejętności sprawnego radzenia sobie z obiekcjami klientów
  • rozpoznawanie werbalnych i niewerbalnych sygnałów zakupowych klientów
  • poznanie najlepszych technik skutecznego zamykania sprzedaży
  • przyswojenie zasad profesjonalnego przygotowania do procesu sprzedażowego
  • zapoznanie z najskuteczniejszymi metodami rozpoznawania potrzeb i wartości klienta
  • omówienie sprawdzonych sposobów budowania długotrwałych i partnerskich relacji z klientami

Wybrane elementy realizowane podczas szkolenia

  1. Postawa i nastawienie skutecznego sprzedawcy
  • Jak postrzegam sprzedaż i handlowców?
  • Mój produkt, moja usługa
    • Co wyróżnia moją ofertę – USP (Uniq Selling Proposition)?
    • Przewagi konkurencyjne
    • Cechy, korzyści, zaspokajane potrzeby i rozwiązywane problemy
  • Jak dobrze znam siebie?
    • Poznaj swoje liczby
    • Jakie mam mocne strony? Co wzmacnia mnie jako sprzedawcę?
    • Co mnie ogranicza?
  • Magiczne liczby – jak zmienić ambitne i nierealne plany na łatwe do zrealizowania cele?
  • Prosprzedażowe podejście do porażki
  • Sprzedawca czy partner w biznesie? W co grają klienci i jak odwrócić reguły gry?
  1. Efektywne przygotowanie do sprzedaży, rozmowy lub spotkania – planowanie i strategia
  • Mój wizerunek czyli … jak mnie widzą tak mi płacą?
  • Źródła wiedzy o kliencie
  • Jakie informacje mogą mi się przydać? Uwaga!!! Jak błędne podejście do informacji może zabić moje szanse sprzedażowe?
  • Efekt Pigmaliona w sprzedaży
  • Postawy mocy – jak zwiększyć szanse sprzedażowe i pozbyć się stresu w 2 minuty („Power posing” i „Fake it till you make it”)
  1. Sprzedaż w oparciu o relacje i wartości
  • Pierwsze wrażenie
  • Dopasowanie i budowanie raportu z klientami
  • Sprzedaż integralna – w oparciu o wartości klientów
  1. Narzędzia i techniki sprzedaży
  • Diagnozowanie potrzeb klienta – nie bądź szablonowy. Jak to zrobić najłatwiej i najlepiej?
  • Najczęstsze obiekcje klientów – dlaczego się z nich cieszyć i jak sobie z nimi radzić?
  • Jak rozpoznać sygnały zakupowe – werbalne i niewerbalne?
  • Zamykanie sprzedaży – czyli wielki finał.

Metody stosowane podczas szkolenia

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja

Czas szkolenia

8 godzin dydaktycznych,
3 przerwy kawowe

Dodatkowe informacje

W cenie szkolenia serwis kawowy, bogate materiały szkoleniowe oraz certyfikaty dla uczestników.