Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

649.00 

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 28 ocen klientów
(28 opinii klienta)

Opis

Dla kogo

Szkolenie przygotowane dla pracowników i menadżerów działów sprzedaży i handlowych, mających na co dzień kontakt z klientami i odpowiedzialnych za sprzedaż produktów lub usług firmy. Zastosowanie technik i narzędzi prezentowanych i ćwiczonych podczas szkolenia pozwoli na zdecydowany rozwój umiejętności sprzedażowych i budowanie partnerskich relacji z klientami.

Główne cele szkolenia

  • wypracowanie pewnej siebie postawy oraz pozytywnego nastawienia do sprzedaży, produktów firmy i klientów
  • poznanie swoich mocnych stron, zwiększających szanse na sprzedaż
  • nabycie umiejętności sprawnego radzenia sobie z obiekcjami klientów
  • rozpoznawanie werbalnych i niewerbalnych sygnałów zakupowych klientów
  • poznanie najlepszych technik skutecznego zamykania sprzedaży
  • przyswojenie zasad profesjonalnego przygotowania do procesu sprzedażowego
  • zapoznanie z najskuteczniejszymi metodami rozpoznawania potrzeb i wartości klienta
  • omówienie sprawdzonych sposobów budowania długotrwałych i partnerskich relacji z klientami

Elementy szkolenia

  1. Postawa i nastawienie skutecznego sprzedawcy
  • Jak postrzegam sprzedaż i handlowców?
  • Mój produkt, moja usługa
    • Co wyróżnia moją ofertę – USP (Uniq Selling Proposition)?
    • Przewagi konkurencyjne
    • Cechy, korzyści, zaspokajane potrzeby i rozwiązywane problemy
  • Jak dobrze znam siebie?
    • Poznaj swoje liczby
    • Jakie mam mocne strony? Co wzmacnia mnie jako sprzedawcę?
    • Co mnie ogranicza?
  • Magiczne liczby – jak zmienić ambitne i nierealne plany na łatwe do zrealizowania cele?
  • Prosprzedażowe podejście do porażki
  • Sprzedawca czy partner w biznesie? W co grają klienci i jak odwrócić reguły gry?
  1. Efektywne przygotowanie do sprzedaży, rozmowy lub spotkania – planowanie i strategia
  • Mój wizerunek czyli … jak mnie widzą tak mi płacą?
  • Źródła wiedzy o kliencie
  • Jakie informacje mogą mi się przydać? Uwaga!!! Jak błędne podejście do informacji może zabić moje szanse sprzedażowe?
  • Efekt Pigmaliona w sprzedaży
  • Postawy mocy – jak zwiększyć szanse sprzedażowe i pozbyć się stresu w 2 minuty („Power posing” i „Fake it till you make it”)
  1. Sprzedaż w oparciu o relacje i wartości
  • Pierwsze wrażenie
  • Dopasowanie i budowanie raportu z klientami
  • Sprzedaż integralna – w oparciu o wartości klientów
  1. Narzędzia i techniki sprzedaży
  • Diagnozowanie potrzeb klienta – nie bądź szablonowy. Jak to zrobić najłatwiej i najlepiej?
  • Najczęstsze obiekcje klientów – dlaczego się z nich cieszyć i jak sobie z nimi radzić?
  • Jak rozpoznać sygnały zakupowe – werbalne i niewerbalne
  • Zamykanie sprzedaży – czyli wielki finał.

Metody

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja

Dodatkowe informacje

Czas szkolenia: 8 godzin dydaktycznych, 3 przerwy kawowe

W cenie szkolenia serwis kawowy, bogate materiały szkoleniowe oraz certyfikaty dla uczestników.

Trenerzy

Mariusz Białczyk

Wieloletni praktyk biznesu, menedżer, trener i coach. Pomysłodawca i współwłaściciel firmy szkoleniowej. Miał możliwość pracować dla największych korporacji na świecie. Poznał dzięki temu najlepsze praktyki i rozwiązania wypracowane przez organizacje zatrudniające dziesiątki tysięcy osób, sprawdzone zarówno na polskim rynku jak i w innych krajach. Dzięki bliskiej i bezpośredniej współpracy z menedżerami z Wlk.Brytanii, Szwecji, Finlandii, Niemiec i USA świetnie odnajduje się w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Swoją karierę rozpoczynał w 1996 roku od stanowisk specjalistycznych, by z czasem awansować na pozycje średniego i wyższego szczebla menedżerskiego, które zajmuje nieustannie od 2003 roku do dziś. Budował i skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi na poziomach regionalnym i makroregionalnym, osiągając z nimi ponadprzeciętne rezultaty. Realizował to w przyjaznej atmosferze i z szacunkiem dla każdego współpracownika. Współpracował z takimi markami jak Ikea Group, Apator, Eurocash&Carry, Vorwerk i wieloma innymi. Uwielbia się uczyć a następnie dzielić się tą wiedzą z innymi. Wiedzę zdobywał u takich trenerów jak Blair Singer, T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Robert Riopel, Alex Mandossian czy Mariusz Szuba. Jest absolwentem elitarnego międzynarodowego cyklu szkoleń biznesowych Quantum Leap, w tym londyńskiego programu Train The Trainer organizowanych przez międzynarodową grupę szkoleniową Peak Potentials. Dzięki posiadanej energii, poczuciu humoru i wrodzonej charyzmie potrafi szybko zbudować bardzo dobrą relację z grupą. Absolwent Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie interesuje się rozwojem osobistym, fantastyką i sportem. Kocha podróże, ludzi, labradory i czas spędzany z najbliższymi. Nieustannie zadziwiony paradoksem: „Ludzie oczekują zmian, sami nie zmieniając niczego” i dodaje: „Jeśli chcesz coś zmienić, to… musisz coś zmienić”

Izabela Białczyk

Skutecznie zarządzała kluczowymi projektami z obszaru HR realizowanymi na rzecz największych koncernów międzynarodowych funkcjonujących w Polsce. Doradzała bankom, firmom z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, firmom informatycznym i produkcyjnym o różnych profilach. Pracowała zarówno z managementem polskim jak i przedstawicielami zagranicznych właścicieli firm zdobywając unikalne kompetencje związane ze zrozumieniem sposobu pracy reprezentantów różnych kultur.

W realizacji polityki HR zawsze skoncentrowana na dbaniu o dobro i wizerunek klienta przy zachowaniu szacunku dla jego pracowników. Jej doświadczenia i obszary specjalizacji dotyczą takich działań jak: rekrutacja, szkolenia, zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji, planowanie ścieżek karier, projektowanie systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, PR wewnętrzny, doradztwo na rzecz zarządów i kadry kierowniczej, ocena kompetencji pracowników, projektowanie systemów AC/DC, outplacement indywidualny i grupowy. Bardzo ceni sobie rozwój osobisty i poświęca mu każdą wolną chwilę. Uczestniczyła w licznych szkoleniach w tym prowadzonych przez takie osoby i firmy jak T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Mariusz Szuba, generał Roman Polko, Sandler Training Polska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie szczęśliwa mama i żona, czująca, że wreszcie znalazła się we właściwym miejscu i otoczeniu. Kocha dobrą literaturę i podróże. Jej motto życiowe to maksyma: „Cokolwiek robisz, rób to najlepiej, jak potrafisz”.

28 opinii dla Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

  1. Oceniony 5 na 5.

    Joanna, Młodszy Specjalista ds. obsługi

    Prowadzący w pełni przygotowani, potrafiący przekazać wiedzę nam niezbędną. Sposób prowadzenia szkolenia profesjonalny ale na luzie.

  2. Oceniony 5 na 5.

    Anna

    Przygotowane na 5+. Ciekawa formuła, czas przeleciał jak błyskawica! Zero nudy! SUPER!

  3. Oceniony 5 na 5.

    Magda

    Bardzo dużo konkretnych informacji, pozytywny przekaz, energia, konkretne techniki, które można wykorzystać.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Magda, Pracownik biurowy

    Widać wysoki poziom wiedzy prowadzącego. Umiejętne przekazywanie informacji słuchaczom. Tematyka, która jest przydatna dla nas w pracy. Badanie potrzeb.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Beata, Doradca Klienta

    Szkolenie bardzo ciekawe, fajne podsumowanie rozmowy sprzedażowej z klientem. Dobry kontakt trenera z grupą. Najbardziej podobało mi się pokonywanie obiekcji klienta oraz badanie jego potrzeb.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Jolanta

    Po raz pierwszy uczestniczyłam w takim szkoleniu i byłam mile zaskoczona techniką jego prowadzenia.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Karolina

    Bardzo dziękujemy za wszystkie informacje, które dzięki energicznemu przekazaniu na konkretnych przykładach z życia na długo zostaną w pamięci i pomogą w dalszej pracy.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Monika, Opiekun Klienta

    Trenerzy bardzo profesjonalni, mają świetny kontakt z osobami szkolonymi. Podobała mi się swobodna atmosfera oraz partnerskie relacje.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Trenerzy kompetentni, ich sposób prowadzenia szkolenia rewelacyjny na podstawie przykładów z życia wziętych.

  10. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Bardzo dobre, ciekawe i motywujące szkolenie. Z nowym spojrzeniem na klienta i jego typy.

  11. Oceniony 5 na 5.

    Magdalena, Naczelnik

    Było merytorycznie, teoria i praktyka równomiernie. Wiele kwestii, na które wcześniej nie zwracałam uwagi.

  12. Oceniony 5 na 5.

    Kamila, Asystent

    Na szkoleniu przekazane zostały cenne wskazówki dotyczące pozyskiwania nowych klientów oraz sposobów budowania dobrych relacji z ludźmi.

  13. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Opiekun Klienta

    Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Szczególnie podobał mi się jasny przekaz zagadnień oraz praktyczny sposób przekazania wiedzy.

  14. Oceniony 5 na 5.

    Emilia, Specjalista

    Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie. Dużo praktycznych informacji, przekazanych w sposób łatwy i przyjemny.

  15. Oceniony 5 na 5.

    Renata, Specjalista

    Szkolenie bardzo mi się podobało. Miła atmosfera, wiele informacji przekazanych w krótkim czasie, które można wykorzystać w praktyce w pracy.

  16. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Kasjer

    Bardzo podobała mi się praktyczna forma zajęć oraz aktywizowanie uczestników szkolenia

  17. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Doradca

    Sposób prowadzenia lekki, poprzez przykłady życiowe

  18. Oceniony 5 na 5.

    Margota, Doradca

    Warto było rano wstać i przyjechać na spotkanie z Państwem. Nic nie zmieniajcie, absolutnie nic, tak dalej!

  19. Oceniony 5 na 5.

    Aleksandra, Kasjer

    Oceniam pozytywnie, mnóstwo nowej wiedzy i energii. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia, przez dyskusje w grupach.

  20. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Doradca

    Szkolenie bardzo mi się podobało, przekazano wiedzę, prowadzący wiedzieli o czym mówią i jak zachęcić do pracy z Klientem

  21. Oceniony 5 na 5.

    Sabina, Młodszy Opiekun Klienta

    Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia, uświadomienie, co jest najważniejsze na pierwszym miejscu w relacji z klientem

  22. Oceniony 5 na 5.

    Natalia, Opiekun Klienta

    Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Podobał mi się sposób, w jaki zostało przeprowadzone, bardzo aktywnie i z poczuciem humoru

  23. Oceniony 5 na 5.

    Dagmara, Opiekun Klienta

    Dzisiejsze szkolenie było bardzo ciekawe. Nie ma rzeczy, która by mi się nie podobała. Wszystko przedstawione bardzo interesująco

  24. Oceniony 5 na 5.

    Marta, Wiceprezes Zarządu

    Całe szkolenie oceniam bardzo dobrze. Uzmysłowiono nam, uczestnikom jaki potencjał sprzedażowy mamy na wyciągnięcie ręki. Podobało mi się również zaangażowanie całego zespołu w aktywne uczestnictwo”

  25. Oceniony 5 na 5.

    Nicole, Doradca Klienta

    Poznanie zwrotów, które pomogą mi w nawiązaniu rozmowy z klientem, ćwiczenia, jak zbudować relację z klientem, żeby była ona długotrwała i owocna.

  26. Oceniony 5 na 5.

    Marta, Opiekun Klienta

    Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia i przykłady sytuacji wzięte z życia.
    Pracodawca mógłby takie szkolenia organizować cyklicznie.

  27. Oceniony 5 na 5.

    Marta, Doradca Klienta

    Podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia- miła i profesjonalna atmosfera

  28. Oceniony 5 na 5.

    Emilia, Opiekun Klienta

    Bardzo pozytywnie, profesjonalnie i jednocześnie na luzie. Bardzo dużo przydatnych informacji. Nie zmieniajcie się😊

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *