Opis
Dla kogo
Szkolenie przygotowane dla pracowników i menadżerów działów sprzedaży i handlowych, mających na co dzień kontakt z klientami i odpowiedzialnych za sprzedaż produktów lub usług firmy. Zastosowanie technik i narzędzi prezentowanych i ćwiczonych podczas szkolenia pozwoli na zdecydowany rozwój umiejętności sprzedażowych i budowanie partnerskich relacji z klientami.
Główne cele szkolenia
„Skuteczna sprzedaż oparta o relacje” to szkolenie dedykowane dla pracowników handlowych (pracownicy służb sprzedaży i obsługi Klienta).
Duży nacisk położymy na konieczność podejmowania proaktywnych i przemyślanych działań sprzedażowych, generowania jak największej liczby szans sprzedażowych oraz maksymalnego wykorzystania wszystkich możliwości sprzedaży.
Program oparty jest na założeniach sprzedaży relacyjnej, która zwłaszcza w dzisiejszych czasach pozwala skutecznie pozyskiwać nowe relacje biznesowe jak i budować trwałe i zyskowne relacje z Klientami istniejącymi.
Program jest ukierunkowany na wzmocnienie trzech obszarów:
-
- Umiejętności budowania zdrowych i trwałych relacji z Klientami, opartych na partnerstwie, wzajemnym zaufaniu i obustronnych korzyściach
- Właściwego przygotowania do sprzedaży, pozwalające na zwiększenie szans na sprzedaż jeszcze przed kontaktem z Klientem
- Wzmocnienia kompetencji sprzedażowych – aktywnego, powtarzalnego generowania i wykorzystywania szans sprzedażowych i podejmowania aktywnych działań sprzedażowych dla dobra Firmy i jej Klientów.
Joanna, Młodszy Specjalista ds. obsługi –
Prowadzący w pełni przygotowani, potrafiący przekazać wiedzę nam niezbędną. Sposób prowadzenia szkolenia profesjonalny ale na luzie.
Anna –
Przygotowane na 5+. Ciekawa formuła, czas przeleciał jak błyskawica! Zero nudy! SUPER!
Magda –
Bardzo dużo konkretnych informacji, pozytywny przekaz, energia, konkretne techniki, które można wykorzystać.
Magda, Pracownik biurowy –
Widać wysoki poziom wiedzy prowadzącego. Umiejętne przekazywanie informacji słuchaczom. Tematyka, która jest przydatna dla nas w pracy. Badanie potrzeb.
Beata, Doradca Klienta –
Szkolenie bardzo ciekawe, fajne podsumowanie rozmowy sprzedażowej z klientem. Dobry kontakt trenera z grupą. Najbardziej podobało mi się pokonywanie obiekcji klienta oraz badanie jego potrzeb.
Jolanta –
Po raz pierwszy uczestniczyłam w takim szkoleniu i byłam mile zaskoczona techniką jego prowadzenia.
Karolina –
Bardzo dziękujemy za wszystkie informacje, które dzięki energicznemu przekazaniu na konkretnych przykładach z życia na długo zostaną w pamięci i pomogą w dalszej pracy.
Monika, Opiekun Klienta –
Trenerzy bardzo profesjonalni, mają świetny kontakt z osobami szkolonymi. Podobała mi się swobodna atmosfera oraz partnerskie relacje.
Anna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta –
Trenerzy kompetentni, ich sposób prowadzenia szkolenia rewelacyjny na podstawie przykładów z życia wziętych.
Katarzyna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta –
Bardzo dobre, ciekawe i motywujące szkolenie. Z nowym spojrzeniem na klienta i jego typy.
Magdalena, Naczelnik –
Było merytorycznie, teoria i praktyka równomiernie. Wiele kwestii, na które wcześniej nie zwracałam uwagi.
Kamila, Asystent –
Na szkoleniu przekazane zostały cenne wskazówki dotyczące pozyskiwania nowych klientów oraz sposobów budowania dobrych relacji z ludźmi.
Katarzyna, Opiekun Klienta –
Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Szczególnie podobał mi się jasny przekaz zagadnień oraz praktyczny sposób przekazania wiedzy.
Emilia, Specjalista –
Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie. Dużo praktycznych informacji, przekazanych w sposób łatwy i przyjemny.
Renata, Specjalista –
Szkolenie bardzo mi się podobało. Miła atmosfera, wiele informacji przekazanych w krótkim czasie, które można wykorzystać w praktyce w pracy.
Katarzyna, Kasjer –
Bardzo podobała mi się praktyczna forma zajęć oraz aktywizowanie uczestników szkolenia
Anna, Doradca –
Sposób prowadzenia lekki, poprzez przykłady życiowe
Margota, Doradca –
Warto było rano wstać i przyjechać na spotkanie z Państwem. Nic nie zmieniajcie, absolutnie nic, tak dalej!
Aleksandra, Kasjer –
Oceniam pozytywnie, mnóstwo nowej wiedzy i energii. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia, przez dyskusje w grupach.
Anna, Doradca –
Szkolenie bardzo mi się podobało, przekazano wiedzę, prowadzący wiedzieli o czym mówią i jak zachęcić do pracy z Klientem
Sabina, Młodszy Opiekun Klienta –
Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia, uświadomienie, co jest najważniejsze na pierwszym miejscu w relacji z klientem
Natalia, Opiekun Klienta –
Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Podobał mi się sposób, w jaki zostało przeprowadzone, bardzo aktywnie i z poczuciem humoru
Dagmara, Opiekun Klienta –
Dzisiejsze szkolenie było bardzo ciekawe. Nie ma rzeczy, która by mi się nie podobała. Wszystko przedstawione bardzo interesująco
Marta, Wiceprezes Zarządu –
Całe szkolenie oceniam bardzo dobrze. Uzmysłowiono nam, uczestnikom jaki potencjał sprzedażowy mamy na wyciągnięcie ręki. Podobało mi się również zaangażowanie całego zespołu w aktywne uczestnictwo”
Nicole, Doradca Klienta –
Poznanie zwrotów, które pomogą mi w nawiązaniu rozmowy z klientem, ćwiczenia, jak zbudować relację z klientem, żeby była ona długotrwała i owocna.
Marta, Opiekun Klienta –
Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia i przykłady sytuacji wzięte z życia.
Pracodawca mógłby takie szkolenia organizować cyklicznie.
Marta, Doradca Klienta –
Podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia- miła i profesjonalna atmosfera
Emilia, Opiekun Klienta –
Bardzo pozytywnie, profesjonalnie i jednocześnie na luzie. Bardzo dużo przydatnych informacji. Nie zmieniajcie się😊