Nowoczesne techniki sprzedaży - kurs sprzedaży online
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

799.00 

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 28 ocen klientów
(28 opinii klienta)

Opis

Dla kogo

Szkolenie przygotowane dla pracowników i menadżerów działów sprzedaży i handlowych, mających na co dzień kontakt z klientami i odpowiedzialnych za sprzedaż produktów lub usług firmy. Zastosowanie technik i narzędzi prezentowanych i ćwiczonych podczas szkolenia pozwoli na zdecydowany rozwój umiejętności sprzedażowych i budowanie partnerskich relacji z klientami.

Główne cele szkolenia

Skuteczna sprzedaż oparta o relacje” to szkolenie dedykowane dla pracowników handlowych (pracownicy służb sprzedaży i obsługi Klienta).

Duży nacisk położymy na konieczność podejmowania proaktywnych i przemyślanych działań sprzedażowych, generowania jak największej liczby szans sprzedażowych oraz maksymalnego wykorzystania wszystkich możliwości sprzedaży.

Program oparty jest na założeniach sprzedaży relacyjnej, która zwłaszcza w dzisiejszych czasach pozwala skutecznie pozyskiwać nowe relacje biznesowe jak i budować trwałe i zyskowne relacje z Klientami istniejącymi.

Program jest ukierunkowany na wzmocnienie trzech obszarów:

    1. Umiejętności budowania zdrowych i trwałych relacji z Klientami, opartych na partnerstwie, wzajemnym zaufaniu i obustronnych korzyściach
    2. Właściwego przygotowania do sprzedaży, pozwalające na zwiększenie szans na sprzedaż jeszcze przed kontaktem z Klientem
    3. Wzmocnienia kompetencji sprzedażowych – aktywnego, powtarzalnego generowania i wykorzystywania szans sprzedażowych i podejmowania aktywnych działań sprzedażowych dla dobra Firmy i jej Klientów.

Elementy szkolenia

  1. Część 1: Otwieranie procesu sprzedaży i budowanie relacji
    Pozyskiwanie klientów – aktywności sprzedażowe – rozpoczynanie rozmowy sprzedażowej z Klientem – badanie potrzeb

    • Skąd pozyskać nowych klientów dla Firmy?
    • Podjęcie proaktywnych działań w stosunku do Klienta – początek każdej sprzedaży
    • Jak profesjonalnie przygotować się do rozmowy z Klientem (nowym lub dotychczasowym – skąd czerpać informacje?)
    • Jak rozpocząć rozmowę z Klientem, aby zdecydował się ujawnić nam swoje potrzeby?
    • Motywacje zakupowe klientów
    • Jakie pytania zadawać, aby odkryć prawdziwe potrzeby Klienta?

    Część 2: Sprzedaż właściwa i dopasowanie oferty do potrzeb Klienta

    Konstruowanie skutecznej oferty – wykorzystanie języka korzyści jako odpowiedź na prawdziwe potrzeby Klienta

    • Zasady budowania profesjonalnej i skutecznej oferty handlowej
    • Na jakie elementy należy położyć nacisk, żeby oferta wzbudziła zainteresowanie Klienta
    • Jak rozumieć pojęcie „język korzyści”.
    • Przekładanie informacji o produktach i usługach na język korzyści z wykorzystaniem modelu Cecha-Zaleta-Korzyść
    • Zastosowanie języka korzyści w praktyce na przykładzie wybranych produktów i usług z różnych branż
    • Jak profesjonalnie składać Klientom oferty i przedstawiać proponowane rozwiązania

    Część 3: Zamykanie sprzedaży i zwiększanie zyskowności poprzez dosprzedaż (up‑sell i x‑sell)

    Odkrywanie prawdziwych obiekcji Klienta – Skuteczne sposoby radzenia sobie z nimi – Zamykanie sprzedaży

    • Źródła obiekcji i wątpliwości Klienta
    • Jak odróżnić prawdziwe obiekcje Klienta od wymówek
    • Skuteczne strategie radzenia sobie z obiekcjami Klienta
      • Strategia 1: „Samo sedno”
      • Strategia 2: „Złoty Trójkąt”
      • Strategia 3: „Ścieżka pytań”
      • Strategia 4: „Kontrakt”
      • Strategia 5: „Strzał w stopę”
    • Techniki wspierające radzenie sobie z obiekcjami Klienta i próbne zamknięcie sprzedaży
      • Reguły R.Cialdiniego
      • Techniki próbnego zamykania sprzedaży na etapie obiekcji
    • Płynne przejście od obiekcji do finalizacji transakcji oraz skuteczne zamykanie procesu sprzedażowego.
      • Sygnały zakupowe świadczące o wstępnej gotowości Klienta do zakupu
      • Skuteczne sposoby zamykania procesu sprzedaży
      • Zwiększanie zyskowności transakcji poprzez dosprzedaż
        • up-sell
        • cross-sell

Metody

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja

Dodatkowe informacje

Czas szkolenia: 8 godzin dydaktycznych, 3 przerwy kawowe

W cenie szkolenia  materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej oraz certyfikaty dla uczestników.

Trenerzy

Mariusz Białczyk

Wieloletni praktyk biznesu, menedżer, trener i coach. Pomysłodawca i współwłaściciel firmy szkoleniowej. Miał możliwość pracować dla największych korporacji na świecie. Poznał dzięki temu najlepsze praktyki i rozwiązania wypracowane przez organizacje zatrudniające dziesiątki tysięcy osób, sprawdzone zarówno na polskim rynku jak i w innych krajach. Dzięki bliskiej i bezpośredniej współpracy z menedżerami z Wlk.Brytanii, Szwecji, Finlandii, Niemiec i USA świetnie odnajduje się w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Swoją karierę rozpoczynał w 1996 roku od stanowisk specjalistycznych, by z czasem awansować na pozycje średniego i wyższego szczebla menedżerskiego, które zajmuje nieustannie od 2003 roku do dziś. Budował i skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi na poziomach regionalnym i makroregionalnym, osiągając z nimi ponadprzeciętne rezultaty. Realizował to w przyjaznej atmosferze i z szacunkiem dla każdego współpracownika. Współpracował z takimi markami jak Ikea Group, Apator, Eurocash&Carry, Vorwerk i wieloma innymi. Uwielbia się uczyć a następnie dzielić się tą wiedzą z innymi. Wiedzę zdobywał u takich trenerów jak Blair Singer, T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Robert Riopel, Alex Mandossian czy Mariusz Szuba. Jest absolwentem elitarnego międzynarodowego cyklu szkoleń biznesowych Quantum Leap, w tym londyńskiego programu Train The Trainer organizowanych przez międzynarodową grupę szkoleniową Peak Potentials. Dzięki posiadanej energii, poczuciu humoru i wrodzonej charyzmie potrafi szybko zbudować bardzo dobrą relację z grupą. Absolwent Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie interesuje się rozwojem osobistym, fantastyką i sportem. Kocha podróże, ludzi, labradory i czas spędzany z najbliższymi. Nieustannie zadziwiony paradoksem: „Ludzie oczekują zmian, sami nie zmieniając niczego” i dodaje: „Jeśli chcesz coś zmienić, to… musisz coś zmienić”

Izabela Białczyk

Skutecznie zarządzała kluczowymi projektami z obszaru HR realizowanymi na rzecz największych koncernów międzynarodowych funkcjonujących w Polsce. Doradzała bankom, firmom z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, firmom informatycznym i produkcyjnym o różnych profilach. Pracowała zarówno z managementem polskim jak i przedstawicielami zagranicznych właścicieli firm zdobywając unikalne kompetencje związane ze zrozumieniem sposobu pracy reprezentantów różnych kultur.

W realizacji polityki HR zawsze skoncentrowana na dbaniu o dobro i wizerunek klienta przy zachowaniu szacunku dla jego pracowników. Jej doświadczenia i obszary specjalizacji dotyczą takich działań jak: rekrutacja, szkolenia, zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji, planowanie ścieżek karier, projektowanie systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, PR wewnętrzny, doradztwo na rzecz zarządów i kadry kierowniczej, ocena kompetencji pracowników, projektowanie systemów AC/DC, outplacement indywidualny i grupowy. Bardzo ceni sobie rozwój osobisty i poświęca mu każdą wolną chwilę. Uczestniczyła w licznych szkoleniach w tym prowadzonych przez takie osoby i firmy jak T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Mariusz Szuba, generał Roman Polko, Sandler Training Polska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie szczęśliwa mama i żona, czująca, że wreszcie znalazła się we właściwym miejscu i otoczeniu. Kocha dobrą literaturę i podróże. Jej motto życiowe to maksyma: „Cokolwiek robisz, rób to najlepiej, jak potrafisz”.

28 opinii dla Nowoczesne techniki aktywnej sprzedaży

  1. Oceniony 5 na 5.

    Joanna, Młodszy Specjalista ds. obsługi

    Prowadzący w pełni przygotowani, potrafiący przekazać wiedzę nam niezbędną. Sposób prowadzenia szkolenia profesjonalny ale na luzie.

  2. Oceniony 5 na 5.

    Anna

    Przygotowane na 5+. Ciekawa formuła, czas przeleciał jak błyskawica! Zero nudy! SUPER!

  3. Oceniony 5 na 5.

    Magda

    Bardzo dużo konkretnych informacji, pozytywny przekaz, energia, konkretne techniki, które można wykorzystać.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Magda, Pracownik biurowy

    Widać wysoki poziom wiedzy prowadzącego. Umiejętne przekazywanie informacji słuchaczom. Tematyka, która jest przydatna dla nas w pracy. Badanie potrzeb.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Beata, Doradca Klienta

    Szkolenie bardzo ciekawe, fajne podsumowanie rozmowy sprzedażowej z klientem. Dobry kontakt trenera z grupą. Najbardziej podobało mi się pokonywanie obiekcji klienta oraz badanie jego potrzeb.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Jolanta

    Po raz pierwszy uczestniczyłam w takim szkoleniu i byłam mile zaskoczona techniką jego prowadzenia.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Karolina

    Bardzo dziękujemy za wszystkie informacje, które dzięki energicznemu przekazaniu na konkretnych przykładach z życia na długo zostaną w pamięci i pomogą w dalszej pracy.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Monika, Opiekun Klienta

    Trenerzy bardzo profesjonalni, mają świetny kontakt z osobami szkolonymi. Podobała mi się swobodna atmosfera oraz partnerskie relacje.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Trenerzy kompetentni, ich sposób prowadzenia szkolenia rewelacyjny na podstawie przykładów z życia wziętych.

  10. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

    Bardzo dobre, ciekawe i motywujące szkolenie. Z nowym spojrzeniem na klienta i jego typy.

  11. Oceniony 5 na 5.

    Magdalena, Naczelnik

    Było merytorycznie, teoria i praktyka równomiernie. Wiele kwestii, na które wcześniej nie zwracałam uwagi.

  12. Oceniony 5 na 5.

    Kamila, Asystent

    Na szkoleniu przekazane zostały cenne wskazówki dotyczące pozyskiwania nowych klientów oraz sposobów budowania dobrych relacji z ludźmi.

  13. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Opiekun Klienta

    Szkolenie oceniam bardzo dobrze. Szczególnie podobał mi się jasny przekaz zagadnień oraz praktyczny sposób przekazania wiedzy.

  14. Oceniony 5 na 5.

    Emilia, Specjalista

    Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie. Dużo praktycznych informacji, przekazanych w sposób łatwy i przyjemny.

  15. Oceniony 5 na 5.

    Renata, Specjalista

    Szkolenie bardzo mi się podobało. Miła atmosfera, wiele informacji przekazanych w krótkim czasie, które można wykorzystać w praktyce w pracy.

  16. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Kasjer

    Bardzo podobała mi się praktyczna forma zajęć oraz aktywizowanie uczestników szkolenia

  17. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Doradca

    Sposób prowadzenia lekki, poprzez przykłady życiowe

  18. Oceniony 5 na 5.

    Margota, Doradca

    Warto było rano wstać i przyjechać na spotkanie z Państwem. Nic nie zmieniajcie, absolutnie nic, tak dalej!

  19. Oceniony 5 na 5.

    Aleksandra, Kasjer

    Oceniam pozytywnie, mnóstwo nowej wiedzy i energii. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia, przez dyskusje w grupach.

  20. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Doradca

    Szkolenie bardzo mi się podobało, przekazano wiedzę, prowadzący wiedzieli o czym mówią i jak zachęcić do pracy z Klientem

  21. Oceniony 5 na 5.

    Sabina, Młodszy Opiekun Klienta

    Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia, uświadomienie, co jest najważniejsze na pierwszym miejscu w relacji z klientem

  22. Oceniony 5 na 5.

    Natalia, Opiekun Klienta

    Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Podobał mi się sposób, w jaki zostało przeprowadzone, bardzo aktywnie i z poczuciem humoru

  23. Oceniony 5 na 5.

    Dagmara, Opiekun Klienta

    Dzisiejsze szkolenie było bardzo ciekawe. Nie ma rzeczy, która by mi się nie podobała. Wszystko przedstawione bardzo interesująco

  24. Oceniony 5 na 5.

    Marta, Wiceprezes Zarządu

    Całe szkolenie oceniam bardzo dobrze. Uzmysłowiono nam, uczestnikom jaki potencjał sprzedażowy mamy na wyciągnięcie ręki. Podobało mi się również zaangażowanie całego zespołu w aktywne uczestnictwo”

  25. Oceniony 5 na 5.

    Nicole, Doradca Klienta

    Poznanie zwrotów, które pomogą mi w nawiązaniu rozmowy z klientem, ćwiczenia, jak zbudować relację z klientem, żeby była ona długotrwała i owocna.

  26. Oceniony 5 na 5.

    Marta, Opiekun Klienta

    Najbardziej podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia i przykłady sytuacji wzięte z życia.
    Pracodawca mógłby takie szkolenia organizować cyklicznie.

  27. Oceniony 5 na 5.

    Marta, Doradca Klienta

    Podobał mi się sposób prowadzenia szkolenia- miła i profesjonalna atmosfera

  28. Oceniony 5 na 5.

    Emilia, Opiekun Klienta

    Bardzo pozytywnie, profesjonalnie i jednocześnie na luzie. Bardzo dużo przydatnych informacji. Nie zmieniajcie się😊

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *