Etykieta w biznesie i savoir vivre - Instytut Szkoleń i Rozwoju Copernicus
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl

Etykieta w biznesie

Etykieta w biznesie i savoir vivre 2020-02-24T14:03:37+02:00

Dla kogo

Szkolenie jest skierowane do osób, które wiedzą, jak ważne jest właściwe zachowanie w relacjach biznesowych i chciałyby mieć pewność, że stosują się do zasad biznesowego savoir vivre. Dla wszystkich, którzy reprezentują Firmę na zewnątrz – właścicieli firm, menedżerów,  pracowników mających częsty kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi.

Kup teraz

Główne cele szkolenia

Dzięki szkoleniu dowiecie się Państwo:

  • jakie zasady obowiązują przy powitaniu i przedstawianiu sobie osób
  • jak i kiedy prawidłowo wręczać wizytówki
  • jak dopasować strój do okoliczności spotkania
  • jak i czym jeść najdziwniejsze potrawy serwowane podczas kolacji biznesowych
  • jakie trunki dobrać do określonego rodzaju potraw
  • jak efektywnie i z elegancją komunikować się mailowo i telefonicznie

Wybrane elementy realizowane podczas szkolenia

Komunikacja w biznesie

  1. Komunikacja werbalna i niewerbalna
  2. Rola pierwszego wrażenia w kontaktach biznesowych.
  3. Powitanie, przedstawianie siebie i innych.
  4. Uścisk dłoni.
  5. Wręczanie wizytówek.

Jak Ci widzą tak Cię piszą, czyli biznesowy dress code

  1. Jak prawidłowo dobrać elementy biznesowego stroju mężczyzny i kobiety?
  2. Business casual, casual, smoking, white tie – co oznacza w praktyce?
  3. Psychologia kolorów w ubiorze biznesowym.

Spotkania biznesowe poza biurem

  1. Gdzie zaprosić gościa, kiedy i o czym rozmawiać?
  2. Zapłata za rachunek i napiwki

Spożywanie posiłków

  1. Przyjęcia na stojąco- co i jak jeść i pić, żeby uniknąć wizerunkowej katastrofy?
  2. Oficjalne przyjęcia przy stole:
    • których sztućców użyć i do czego?
    • jaki trunek i  szkło wybrać?
    • jak jeść kłopotliwe potrawy?

Etykieta w komunikacji telefonicznej

  1. Kiedy odebrać telefon, jak zacząć rozmowę i  kiedy skończyć połączenie?
  2. Co mówić i jakich słów unikać,  żeby uzyskać pożądany efekt rozmowy?
  3. Przełączanie połączeń

Zasady komunikacji mailowej

  1. Witam czy dzień dobry?
  2. Re: Re: Re: i konwersacje z ogonkiem
  3. Najczęstsze gafy popełniane w komunikacji mailowej

Metody stosowane podczas szkolenia

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja

Czas szkolenia

8 godzin dydaktycznych,
3 przerwy kawowe

Dodatkowe informacje

W cenie szkolenia serwis kawowy, bogate materiały szkoleniowe oraz certyfikaty dla uczestników.