Opis
Dla kogo
Szkolenie jest skierowane do osób, które wiedzą, jak ważne jest właściwe zachowanie w relacjach biznesowych i chciałyby mieć pewność, że stosują się do zasad biznesowego savoir vivre. Dla wszystkich, którzy reprezentują Firmę na zewnątrz – właścicieli firm, menedżerów, pracowników mających częsty kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi.
Główne cele szkolenia
Dzięki szkoleniu dowiecie się Państwo:
- jakie zasady obowiązują przy powitaniu i przedstawianiu sobie osób
- jak i kiedy prawidłowo wręczać wizytówki
- jak dopasować strój do okoliczności spotkania
- jak i czym jeść najdziwniejsze potrawy serwowane podczas kolacji biznesowych
- jakie trunki dobrać do określonego rodzaju potraw
- jak efektywnie i z elegancją komunikować się mailowo i telefonicznie
Monika, Młodszy specjalista –
Profesjonalnie przygotowane. Przekazanie dużej ilości materiału. Uporządkowanie rzeczy znanych i przekazanie nowej wiedzy w ciekawy sposób.
Ela –
Wysoki poziom przygotowania. Wiedza i odpowiedzi nie tylko z materiału szkoleniowego. Świetna atmosfera, sposób prowadzenia, super kontakt prowadzących z uczestnikami szkolenia.
Maciej, Szef Działu Realizacji –
Doświadczenie, duża wiedza, dobry podział ról podczas szkolenia. Najbardziej podobały mi się części ściśle związane z zasadami savoir vivre.
Marcin, Koordynator Zespołu –
Trenerzy przygotowani na bardzo dobrym poziomie, dużo przykładów. Bardzo miła i luźna atmosfera w trakcie szkolenia. Wysoki poziom merytoryczny przygotowanej treści.
Anna, Kierownik –
Bardzo profesjonalni trenerzy. Niezwykle otwarci. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest to, że jest Was dwoje i szybko przechodzicie z jednego do kolejnego tematu. W pamięci zostanie mi nagrany filmik ze scenką z restauracji ze względu na interaktywny charakter materiałów.
Grzegorz, Kierownik Działu –
Duża otwartość prowadzących oraz współpraca z grupą, ogromne zaangażowanie! Trenerzy nastawieni na uczestników. Szeroki zakres merytoryczny szkolenia.
Automatyk –
Szkolenie merytoryczne, oceniam bardzo pozytywnie. Szkolenie nie obciąża zbytnio słuchacza, w sposób odpowiedni przekazuje wiedzę. Podział na lektorat i ćwiczenia.
Anna – Specjalista ds. Administracyjnych –
Szkolenie oceniam pozytywnie. Zostało wykorzystanych wiele metod, dzięki czemu spotkanie było zróżnicowane, angażujące, łatwiejsze do zapamiętania. Podawanie przykładów bardzo ułatwiało zrozumienie tematu. Przyjaźni i profesjonalni prowadzący.
Magda – Radca Prawny –
Podobało mi się wykorzystanie czasu, przekrojowy zakres materiału, ciekawostki. Ćwiczenia na życiowych przykładach.
Marlena –
Szkolenie bardzo ciekawe. Połączenie teorii i praktyki. Moim zdaniem bardzo przydatne.
Małgorzata –
Szkolenie ciekawe, prowadzone w sposób, który pozwala na przyswojenie informacji. Podobał mi się oprócz sposobu prowadzenia, zakres informacji, przydatny w wielu sytuacjach życiowych. Stworzenie miłej atmosfery, nieskrępowanej, w której można przyswoić wiedzę.
Izabela – Controller –
Atmosfera w grupie, zaangażowanie prowadzących, merytoryczne przygotowanie, rzeczowość, interaktywność prezentacji, naturalność prowadzących.
Damian –
Przykłady z życia, ćwiczenie z filmem, luźna atmosfera, chemia między prowadzącymi.
Artur –
Atmosfera, forma szkolenia, sporo ćwiczeń, ciekawa tematyka.
Informacje, jak jeść dane potrawy, jak dobierać ubiór do okazji, forma szkolenia – nie tylko bierne słuchanie.
Robert –
Oceniam jako dobre i wyważone szkolenie. Uaktualniłem swoją wiedzę na temat etykiety. Trafne przykłady.
Artur – Logistyk –
Szkolenie w żaden sposób nie było nudne. Dużo przykładów, ćwiczeń, bez przewagi teorii. Czas minął bardzo szybko – dziękuję.
Przemysław – Specjalista ds. Jakości –
Oceniam szkolenie pozytywnie. Sposób przekazywanych informacji był ciekawy. Szkolenie dobrze zorganizowane.
Krzysztof –
Szkolenie warte uwagi z wieloma przydatnymi przykładami do zastosowania w życiu i pracy.
Ewa – Księgowa –
Otwartość, luz, przykłady z życia, filmik, sposób przedstawiania siebie i innych. Zróżnicowana forma przekazywania informacji.
Jacek – Mistrz Utrzymania Ruchu –
Ocena dobra. Szkolenie odbywało się w luźnej atmosferze. Część informacji mnie zaskoczyła.
Aneta – Kierownik Obsługi Klienta –
Szkolenie oceniam jako bardzo przydatne, merytoryczne i ciekawe. Podobały mi się ćwiczenia praktyczne i zadania zespołowe.
Przemek- Product Manager –
Dobre – merytoryczne. Bardzo dobry sposób prowadzenia i dynamika pomiędzy trenerami. Jasny przekaz, swoboda wypowiedzi.
Katarzyna, Dział Kontroli Jakości –
Szkolenie uwiadomiło mi, co w moim stroju/zachowaniu może nie być dobrze odbierane przez współpracowników. Ponadto dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, które na pewno przydadzą mi się w przyszłości.
Andrzej – Inżynier Procesu –
Szkolenie bardzo ciekawe. Wykładowcy profesjonalni, tematy poruszane podczas szkolenia były związane z sytuacjami zawodowymi ale także i życiowymi.
Bartosz – Product Manager –
Ciekawe, skoncentrowane na temacie. Połączenie teorii i warsztatów.
Jędrzej, – Kierownik –
Zakres merytoryczny odpowiadający potrzebom. Szkolenie przeprowadzone w atmosferze sprzyjającej przyswajaniu wiedzy. Zdobyta wiedza przyda się zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym.