Savoir vivre w biznesie - kurs savoir vivre
Skontaktuj się z nami: 504 100 182 660 463 736 biuro@szkolenia-torun.pl

Etykieta w biznesie

Etykieta w biznesie

599.00 

Oceniony 5.00 na 5 na podstawie 26 ocen klientów
(26 opinii klienta)

Opis

Dla kogo

Szkolenie jest skierowane do osób, które wiedzą, jak ważne jest właściwe zachowanie w relacjach biznesowych i chciałyby mieć pewność, że stosują się do zasad biznesowego savoir vivre. Dla wszystkich, którzy reprezentują Firmę na zewnątrz – właścicieli firm, menedżerów,  pracowników mających częsty kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi.

Główne cele szkolenia

Dzięki szkoleniu dowiecie się Państwo:

  • jakie zasady obowiązują przy powitaniu i przedstawianiu sobie osób
  • jak i kiedy prawidłowo wręczać wizytówki
  • jak dopasować strój do okoliczności spotkania
  • jak i czym jeść najdziwniejsze potrawy serwowane podczas kolacji biznesowych
  • jakie trunki dobrać do określonego rodzaju potraw
  • jak efektywnie i z elegancją komunikować się mailowo i telefonicznie

Elementy szkolenia

Komunikacja w biznesie

  1. Komunikacja werbalna i niewerbalna
  2. Rola pierwszego wrażenia w kontaktach biznesowych.
  3. Powitanie, przedstawianie siebie i innych.
  4. Uścisk dłoni.
  5. Wręczanie wizytówek.

Jak Ci widzą tak Cię piszą, czyli biznesowy dress code

  1. Jak prawidłowo dobrać elementy biznesowego stroju mężczyzny i kobiety?
  2. Business casual, casual, smoking, white tie – co oznacza w praktyce?
  3. Psychologia kolorów w ubiorze biznesowym.

Spotkania biznesowe poza biurem

  1. Gdzie zaprosić gościa, kiedy i o czym rozmawiać?
  2. Zapłata za rachunek i napiwki

Spożywanie posiłków

  1. Przyjęcia na stojąco- co i jak jeść i pić, żeby uniknąć wizerunkowej katastrofy?
  2. Oficjalne przyjęcia przy stole:
    • których sztućców użyć i do czego?
    • jaki trunek i  szkło wybrać?
    • jak jeść kłopotliwe potrawy?

Etykieta w komunikacji telefonicznej

  1. Kiedy odebrać telefon, jak zacząć rozmowę i  kiedy skończyć połączenie?
  2. Co mówić i jakich słów unikać,  żeby uzyskać pożądany efekt rozmowy?
  3. Przełączanie połączeń

Zasady komunikacji mailowej

  1. Witam czy dzień dobry?
  2. Re: Re: Re: i konwersacje z ogonkiem
  3. Najczęstsze gafy popełniane w komunikacji mailowej

Metody

  • miniwykład
  • prezentacja
  • ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki
  • dyskusja

Dodatkowe informacje

Czas szkolenia: 8 godzin dydaktycznych, 3 przerwy kawowe

W cenie szkolenia serwis kawowy, bogate materiały szkoleniowe oraz certyfikaty dla uczestników.

Trenerzy

Mariusz Białczyk

Wieloletni praktyk biznesu, menedżer, trener i coach. Pomysłodawca i współwłaściciel firmy szkoleniowej. Miał możliwość pracować dla największych korporacji na świecie. Poznał dzięki temu najlepsze praktyki i rozwiązania wypracowane przez organizacje zatrudniające dziesiątki tysięcy osób, sprawdzone zarówno na polskim rynku jak i w innych krajach. Dzięki bliskiej i bezpośredniej współpracy z menedżerami z Wlk.Brytanii, Szwecji, Finlandii, Niemiec i USA świetnie odnajduje się w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Swoją karierę rozpoczynał w 1996 roku od stanowisk specjalistycznych, by z czasem awansować na pozycje średniego i wyższego szczebla menedżerskiego, które zajmuje nieustannie od 2003 roku do dziś. Budował i skutecznie zarządzał zespołami sprzedażowymi na poziomach regionalnym i makroregionalnym, osiągając z nimi ponadprzeciętne rezultaty. Realizował to w przyjaznej atmosferze i z szacunkiem dla każdego współpracownika. Współpracował z takimi markami jak Ikea Group, Apator, Eurocash&Carry, Vorwerk i wieloma innymi. Uwielbia się uczyć a następnie dzielić się tą wiedzą z innymi. Wiedzę zdobywał u takich trenerów jak Blair Singer, T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Robert Riopel, Alex Mandossian czy Mariusz Szuba. Jest absolwentem elitarnego międzynarodowego cyklu szkoleń biznesowych Quantum Leap, w tym londyńskiego programu Train The Trainer organizowanych przez międzynarodową grupę szkoleniową Peak Potentials. Dzięki posiadanej energii, poczuciu humoru i wrodzonej charyzmie potrafi szybko zbudować bardzo dobrą relację z grupą. Absolwent Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie interesuje się rozwojem osobistym, fantastyką i sportem. Kocha podróże, ludzi, labradory i czas spędzany z najbliższymi. Nieustannie zadziwiony paradoksem: „Ludzie oczekują zmian, sami nie zmieniając niczego” i dodaje: „Jeśli chcesz coś zmienić, to… musisz coś zmienić”

Izabela Białczyk

Skutecznie zarządzała kluczowymi projektami z obszaru HR realizowanymi na rzecz największych koncernów międzynarodowych funkcjonujących w Polsce. Doradzała bankom, firmom z branży spożywczej, kosmetycznej, budowlanej, firmom informatycznym i produkcyjnym o różnych profilach. Pracowała zarówno z managementem polskim jak i przedstawicielami zagranicznych właścicieli firm zdobywając unikalne kompetencje związane ze zrozumieniem sposobu pracy reprezentantów różnych kultur.

W realizacji polityki HR zawsze skoncentrowana na dbaniu o dobro i wizerunek klienta przy zachowaniu szacunku dla jego pracowników. Jej doświadczenia i obszary specjalizacji dotyczą takich działań jak: rekrutacja, szkolenia, zarządzanie potencjałem ludzkim w organizacji, planowanie ścieżek karier, projektowanie systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, PR wewnętrzny, doradztwo na rzecz zarządów i kadry kierowniczej, ocena kompetencji pracowników, projektowanie systemów AC/DC, outplacement indywidualny i grupowy. Bardzo ceni sobie rozwój osobisty i poświęca mu każdą wolną chwilę. Uczestniczyła w licznych szkoleniach w tym prowadzonych przez takie osoby i firmy jak T.Harv Eker, Mac Attram, Marcus De Maria, Mariusz Szuba, generał Roman Polko, Sandler Training Polska. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania, gdzie ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Certyfikowany Trener Biznesu. Prywatnie szczęśliwa mama i żona, czująca, że wreszcie znalazła się we właściwym miejscu i otoczeniu. Kocha dobrą literaturę i podróże. Jej motto życiowe to maksyma: „Cokolwiek robisz, rób to najlepiej, jak potrafisz”.

26 opinii dla Etykieta w biznesie

  1. Oceniony 5 na 5.

    Monika, Młodszy specjalista

    Profesjonalnie przygotowane. Przekazanie dużej ilości materiału. Uporządkowanie rzeczy znanych i przekazanie nowej wiedzy w ciekawy sposób.

  2. Oceniony 5 na 5.

    Ela

    Wysoki poziom przygotowania. Wiedza i odpowiedzi nie tylko z materiału szkoleniowego. Świetna atmosfera, sposób prowadzenia, super kontakt prowadzących z uczestnikami szkolenia.

  3. Oceniony 5 na 5.

    Maciej, Szef Działu Realizacji

    Doświadczenie, duża wiedza, dobry podział ról podczas szkolenia. Najbardziej podobały mi się części ściśle związane z zasadami savoir vivre.

  4. Oceniony 5 na 5.

    Marcin, Koordynator Zespołu

    Trenerzy przygotowani na bardzo dobrym poziomie, dużo przykładów. Bardzo miła i luźna atmosfera w trakcie szkolenia. Wysoki poziom merytoryczny przygotowanej treści.

  5. Oceniony 5 na 5.

    Anna, Kierownik

    Bardzo profesjonalni trenerzy. Niezwykle otwarci. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest to, że jest Was dwoje i szybko przechodzicie z jednego do kolejnego tematu. W pamięci zostanie mi nagrany filmik ze scenką z restauracji ze względu na interaktywny charakter materiałów.

  6. Oceniony 5 na 5.

    Grzegorz, Kierownik Działu

    Duża otwartość prowadzących oraz współpraca z grupą, ogromne zaangażowanie! Trenerzy nastawieni na uczestników. Szeroki zakres merytoryczny szkolenia.

  7. Oceniony 5 na 5.

    Automatyk

    Szkolenie merytoryczne, oceniam bardzo pozytywnie. Szkolenie nie obciąża zbytnio słuchacza, w sposób odpowiedni przekazuje wiedzę. Podział na lektorat i ćwiczenia.

  8. Oceniony 5 na 5.

    Anna – Specjalista ds. Administracyjnych

    Szkolenie oceniam pozytywnie. Zostało wykorzystanych wiele metod, dzięki czemu spotkanie było zróżnicowane, angażujące, łatwiejsze do zapamiętania. Podawanie przykładów bardzo ułatwiało zrozumienie tematu. Przyjaźni i profesjonalni prowadzący.

  9. Oceniony 5 na 5.

    Magda – Radca Prawny

    Podobało mi się wykorzystanie czasu, przekrojowy zakres materiału, ciekawostki. Ćwiczenia na życiowych przykładach.

  10. Oceniony 5 na 5.

    Marlena

    Szkolenie bardzo ciekawe. Połączenie teorii i praktyki. Moim zdaniem bardzo przydatne.

  11. Oceniony 5 na 5.

    Małgorzata

    Szkolenie ciekawe, prowadzone w sposób, który pozwala na przyswojenie informacji. Podobał mi się oprócz sposobu prowadzenia, zakres informacji, przydatny w wielu sytuacjach życiowych. Stworzenie miłej atmosfery, nieskrępowanej, w której można przyswoić wiedzę.

  12. Oceniony 5 na 5.

    Izabela – Controller

    Atmosfera w grupie, zaangażowanie prowadzących, merytoryczne przygotowanie, rzeczowość, interaktywność prezentacji, naturalność prowadzących.

  13. Oceniony 5 na 5.

    Damian

    Przykłady z życia, ćwiczenie z filmem, luźna atmosfera, chemia między prowadzącymi.

  14. Oceniony 5 na 5.

    Artur

    Atmosfera, forma szkolenia, sporo ćwiczeń, ciekawa tematyka.
    Informacje, jak jeść dane potrawy, jak dobierać ubiór do okazji, forma szkolenia – nie tylko bierne słuchanie.

  15. Oceniony 5 na 5.

    Robert

    Oceniam jako dobre i wyważone szkolenie. Uaktualniłem swoją wiedzę na temat etykiety. Trafne przykłady.

  16. Oceniony 5 na 5.

    Artur – Logistyk

    Szkolenie w żaden sposób nie było nudne. Dużo przykładów, ćwiczeń, bez przewagi teorii. Czas minął bardzo szybko – dziękuję.

  17. Oceniony 5 na 5.

    Przemysław – Specjalista ds. Jakości

    Oceniam szkolenie pozytywnie. Sposób przekazywanych informacji był ciekawy. Szkolenie dobrze zorganizowane.

  18. Oceniony 5 na 5.

    Krzysztof

    Szkolenie warte uwagi z wieloma przydatnymi przykładami do zastosowania w życiu i pracy.

  19. Oceniony 5 na 5.

    Ewa – Księgowa

    Otwartość, luz, przykłady z życia, filmik, sposób przedstawiania siebie i innych. Zróżnicowana forma przekazywania informacji.

  20. Oceniony 5 na 5.

    Jacek – Mistrz Utrzymania Ruchu

    Ocena dobra. Szkolenie odbywało się w luźnej atmosferze. Część informacji mnie zaskoczyła.

  21. Oceniony 5 na 5.

    Aneta – Kierownik Obsługi Klienta

    Szkolenie oceniam jako bardzo przydatne, merytoryczne i ciekawe. Podobały mi się ćwiczenia praktyczne i zadania zespołowe.

  22. Oceniony 5 na 5.

    Przemek- Product Manager

    Dobre – merytoryczne. Bardzo dobry sposób prowadzenia i dynamika pomiędzy trenerami. Jasny przekaz, swoboda wypowiedzi.

  23. Oceniony 5 na 5.

    Katarzyna, Dział Kontroli Jakości

    Szkolenie uwiadomiło mi, co w moim stroju/zachowaniu może nie być dobrze odbierane przez współpracowników. Ponadto dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, które na pewno przydadzą mi się w przyszłości.

  24. Oceniony 5 na 5.

    Andrzej – Inżynier Procesu

    Szkolenie bardzo ciekawe. Wykładowcy profesjonalni, tematy poruszane podczas szkolenia były związane z sytuacjami zawodowymi ale także i życiowymi.

  25. Oceniony 5 na 5.

    Bartosz – Product Manager

    Ciekawe, skoncentrowane na temacie. Połączenie teorii i warsztatów.

  26. Oceniony 5 na 5.

    Jędrzej, – Kierownik

    Zakres merytoryczny odpowiadający potrzebom. Szkolenie przeprowadzone w atmosferze sprzyjającej przyswajaniu wiedzy. Zdobyta wiedza przyda się zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym.

Dodaj opinię

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *